וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: אלישע לוי: "לא רוצה לשמוע על עייפות"

מאמן הירוקים נגד תירוצים: "הם גם שיחקו בגביע". קטן מחוץ להרכב, גולסה ישתלב. חן עזרא יחזור להרכב של ראובן עטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של מכבי נתניה בקריית אליעזר (2:3) הושג בנובמבר 2008, יחד עם לותר מתיאוס על הקווים.

* ב-13 המשחקים האחרונים בקרית אליעזר רק אחד הסתיים בתיקו.

* נתניה ניצחה את חיפה פעמיים בקרית אליעזר ב-18 העונות האחרונות בליגה הבכירה.

* תומר חמד כבש בשני המשחקים האחרונים מול נתניה.

* עד היום נערכו 109 משחקי ליגה בין שתי הקבוצות: מכבי חיפה ניצחה ב-48 משחקים, נתניה ב-35, כש-26 משחקים הסתיימו בתיקו.

* ב-10 העונות האחרונות התקיימו 44 מפגשים בין השתיים בכל המסגרות: לחיפה 22 ניצחונות, 11 לנתניה ו-11 משחקים הסתיימו בתיקו. יחס השערים נוטה בבירור לחיפה, 43:78.

* הניצחון הגבוה ביותר של חיפה על נתניה בקרית אליעזר היה ב-4 במרץ 2000 כשהביסה אותה 0:7, את אחד השערים לזכות חיפה כבש מאמן נתניה כיום, ראובן עטר.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

משחק הגביע באמצע השבוע שיבש מעט את ההכנות של הירוקים. אלישע לוי לא תרגל ביום חמישי הרכב והיום הוא כבר ערך אימון מסכם. למרות צילומי הטלוויזיה שהוכיחו ששי מימון לא גרם לפנדל בדרבי, המאמן בחר להורידו שוב לספסל ולהחזיר את אריק בנאדו ל-11. טאלב טואטחה ימתין על הספסל ועשוי להשתלב כקשר, בזמן שחיפה מנסה למכור את פיטר מסיללה לאנגליה (בחיפה העריכו אתמול: "90 אחוז שיעזוב בקיץ. הוא חזר לגמרי מהפציעה ואין סיבה שלא יחטפו אותו"). אפרופו טואטחה, המגן זומן היום יחד מוחמד גדיר וסארי פלאח לסגל הנבחרת האולימפית.

ג'ון קולמה ערך אימון מלא אבל לא יהיה בסגל, לטענתו בגלל פציעה. השחקן קיבל זריקה והוא פצוע, אבל בלי קשר, עם הכללתם של אדרי, מימון, טואטחה, גולסה, קטן, אזולאי וגדיר ברור שהיה נאבק בכל מקרה על מקום בסגל. גולסה יחזור לסגל וצפוי להשתלב במחצית השנייה. קטן כשיר מקצועית, אבל אלישע לוי ימשיך לפתוח איתו כשחקן ספסל.

סיידו יאיא, בוקולי, רפאלוב וורד שהרשימו בדרבי יפתחו בקישור. בהתקפה, לוי תרגל את ולדימיר דבאלישווילי שנמצא בתקופה רעה (שער אחד בשלושה חודשים) לצד תומר חמד, כששלומי אזולאי שוב יפתח על הספסל. "דבאלישווילי הוכיח לא מעט פעמים שהוא יודע לכבוש, גם במאני טיים. נקווה שהוא יתאושש ברגע האמת".

באסיפה המסכמת אמר לוי, כהרגלו: "צריכים לבוא מרוכזים ומפוקסים. אנחנו מכירים את נתניה, היא קבוצה טובה ואסור לחשוב שהם עייפים מהגביע. הם שיחקו בדיוק כמונו. אני לא רוצה לשמוע תלונות על עייפות".

מכבי נתניה:

בקבוצה רוצים להמשיך את השבוע החלומי שהעניק להם מקום בפליאוף העליון ועליה לחצי גמר הגביע. הדאגה היחידה של ראובן עטר היא לקוות ששחקניו לא יפלו מהרגליים. "חיפה אמנם סיימה אצלנו בתיקו, אבל היא בתקופה טובה ויהיה משחק קשה", אמר שחקן בקבוצה.

באשר להרכב צפוי עטר להחזיר את טל מעבי לעמדת המגן השמאלי. שינוי זה כבר התבצע במשחק מול אשדוד בגביע. עומרי בן הרוש או מריאנו קאפורלה יפתחו לצד לאוניד קרופניק במרכז ההגנה. חן עזרא, שחולל שינוי עם כניסתו בדקה ה-38 מול אשדוד, צפוי לחזור להרכב.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה - עידן ורד:

בכל פעם שהקשר עושה פריצה, מקל זה או אחר נתקע בגלגליו ועוצר את המכונה שיכולה להגיע הכי רחוק שאפשר. ככה זה עם פציעות. פעם הכתף, אחר כך ניתוח ובסוף צריך קצת זמן להתאושש. משחקי הפלייאוף הם הזמן הכי טוב להיזכר למה יעקב שחר כל כך התעקש לשלם סכומים גבוהים על הכישרון הנוצץ מירושלים. בחיפה כבר רמזו לילד מה הוא צריך לעשות כדי להגיע רחוק יותר: לדעת לבעוט לשער ולא לחפש רק את המסירה. אולי זה השחקן שיביא למכבי חיפה אליפות במאני טיים?

מכבי נתניה - חן עזרא:

הקשר עשוי לפתוח, לראשונה בהרכב מאז הפציעה הקשה שעבר. על אף שבדקות שקיבל בשבועות האחרונים הוא הראה לעטר עד כמה חסר מול חיפה, יכולת טובה שלו עשויה להזכיר אפילו לקבוצות אחרות בליגה ששמו עליו עין בתחילת העונה כמה הכישרון הזה ראוי למועדון גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכב משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו, אנדריי פיליאבסקי, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, ליאור רפאלוב, עידן ורד, ולדימיר דבאלישווילי, תומר חמד.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה (עומרי בן הרוש), טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, חן עזרא, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully