וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "אנחנו מתחילים עונה חדשה"

22.4.2011 / 12:12

בהפועל ירושלים צברו הרבה ביטחון מהניצחון על נתניה. הסנטר הוסיף: "יש לנו לא מעט שחקנים עם ניסיון, לא רק סולומון"

בהפועל ירושלים נשמו אתמול (חמישי) לרווחה אחרי שקטעו את רצף שלושת ההפסדים עם ניצחון דרמי 81:84 בנתניה. הקבוצה של עודד קטש סוף סוף התחברה במחצית הראשונה והוליכה 32:48 בהפסקה, אבל נגררה לעוד משחק צמוד ברבע האחרון בו כבר נקלעה לפיגור לפני שוויל סולומון התעלה בקלאץ' ונתן לה ניצחון יקר, שהשאיר אותה במקום השלישי עם סיום העונה הרגילה.

"זה קורה שמאבדים יתרון", אמר אמש בריאן רנדל. "מה שחשוב הוא שהוכחנו ריכוז, עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות ויצאנו משם עם ניצחון. מעכשיו אנחנו כאילו מתחילים עונה חדשה, וזה מזין את האינטנסיביות ואת הדרייב שלנו. דיברנו בינינו לא מעט בשבוע האחרון, הבחורים העלו את הרמה, לא מעט שחקנים קלעו קליעות ענקיות, בעיקר משה מזרחי וג'ייסון ריץ' שהיו טובים, אבל הכי חשוב שזה היה מאמץ קבוצתי".

לגבי השאלה האם המשחק בנתניה הוכיח שצריך להעניק לסולומון את המפתחות בדקות האחרונות אמר רנדל: "כולם יודעים מה לעשות בסופו של דבר, לא רק סולומון. ללא מעט שחקנים יש ניסיון, כמו למשל לדיון דאוול ששיחק טוב. זה תלוי מי מקבל דקות. אם נותנים את המפתחות לשחקן מסוים וקורים דברים טובים, אז נהדר, אך כך גם לגבי כל שחקן אחר".

על סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי אשדוד אמר רנדל: "המפתח מולם יהיה להילחם להילחם ולהילחם. זה לא עניין של אסטרטגיה. הרי בשלב הזה כולם כבר מכירים את כולם. רק לפני שבוע שיחקנו מולם וראינו שיש להם שחקנים כישרוניים אז זה עניין של מלחמה ושל מי ירצה את זה הכי הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully