וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - סכנין: "אם ננצח, 90 אחוז שנישאר בליגה"

המלאבסים בכוננות שיא לסכנין (ש', 20:00), ושאקי דרבן את שחקניו. שחקן: "אם נפסיד כנראה שנרד". לירן כהן יפתח בסכנין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מדהים, אבל הפועל פתח תקוה לא ניצחה מעולם את סכנין בבית. המאזן: שמונה מפגשים, שש תוצאות תיקו ורק חמישה שערים לרשת של האדומים.

* שמים איקס: מחצית מכלל המפגשים שלה מול סכנין (16) הסתיימו בתיקו.

* ההפסד לסכנין העונה בבית הגיע לאחר חמש תוצאות תיקו רצופות כשפתח תקוה מארחת.

* פתח תקוה מגיעה לאחר ששה ניצחונות בית רצופים, מהם חמישה בליגה.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

"אם נפסיד יש סיכוי טוב שנרד ליגה. תהיה כאן אלמנט פסיכולוגי בפער של נקודה בלבד מסכנין. גם נקודה שתשמור על הפער תספיק, למרות שאנחנו חושבים רק על ניצחון". כך אמר אחד משחקני הפועל פתח תקוה לקראת מפגש התחתית. בפתח תקוה מנסים לא לחשוב על ההשלכות של פיטורי יובל נעים, שאחרי ששה ניצחונות בית רצופים יגמור את העונה בבית. הבעיה המרכזית של שאקי באימונים השבוע הייתה עמדת המגן השמאלי. יגאל אנטבי חזר להתאמן, אבל לא יהיה בסגל. על פי התרגול באימון, ייתכן שאיאד חוטבא יתפקד כמגן שמאלי ואת מקומו בצד ימין יתפוס אייל שן. העובדה שניסן אלקלעי שוב לא פותח מלמדת על הרצון להיפרד ממנו בתום העונה, וזאת למרות שנחשב לשחקן מפתח בתחילת העונה. בהמשך לפרסום בוואלה! ספורט על השעיית הבלם יהודה חוטה עד תום העונה, היום נערכה שיחה בין הבלם למנכ"ל אפי צפריר על מנת לנסות וליישר את ההדורים, אבל בינתיים אין החלטה אחרת לגביו. אנטבי ולורן בן ארי התאמנו, אבל לא יהיו בסגל. חוטה, אגב, ממשיך להתאמן בצדי המגרש עם מאמן הכושר. "מחר נדבר על סכנין. ברגע שקיבלתי את הג'וב לא פחדתי לקחת אותו כי יש כאן אנשים שאני מאמין בהם. אם ננצח אז 90 אחוז שנישאר בליגה". גיא דיין ערך היום אימון מלא למרות הפציעה ואמור לפתוח, למרות שתורגל לסירוגין עם עידו אקסברד.

בני סכנין:

בבני סכנין יודעים כי כל משחק עד סיום העונה יכול להכריע את גורל הקבוצה בעונה הבאה. מעבר לניצחון עליו מפנטזים בסכנין, בקבוצה יודעים ששלוש נקודות שלהם יכולות לסבך את כל הקבוצות בפלייאוף התחתון במאבק ההישרדות בליגה. מעבר לכך, למרות שמאז ששלומי דורה החליף את סלובודאן דראפיץ' בעמדת המאמן הקבוצה לא הפסידה, אתמול גער המאמן בשחקניו לאחר שלא אהב את קצב האימון. היום אמר המאמן לשחקניו באסיפה: "אסור לנו לטעות יותר, כל טעות יכולה להוריד אותנו ליגה". סכנין תגיע מחר למשחק ללא יא יא פטי וחאלד חלאיילה המוצהבים. בקבוצה מודאגים מחסרונם של השניים הנחשבים לשחקנים המובילים בקבוצה. עידן ויצמן יחבור לעלא אבו סאלח במרכז ההגנה כשבאסם גנאיים יתופקד כקשר אחורי. לירן כהן יפתח בקישור במקום חלאיילה.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה:

אחת הבעיות של הפועל פתח תקוה בתחילת העונה הייתה עמדת המגן הימני. השבחים שקצר איאד חוטבא על המשחק ההתקפי שלו לא מחפים על עבודת ההגנה, שבפן הזה יש לו עוד הרבה מה לשפר. ההרחקה של עמירן שקלים וחוסר האחריות של יגאל אנטבי אילצו את שאקי את סיני לבצע חילופים בין המגינים. במצב הזה, חוטבא יצטרך לאזן יותר את הנטייה שלו לעלות למעלה עם עבודת ההגנה, וזאת משימה בכלל לא קלה למגן שרגיל לחרוש את אגף ימין. אין ספק שסכנין תשחק לא מעט על הצד שלו.

בני סכנין: עלא אבו סאלח

בינואר כבר היה ברור לכולם בסכנין כי חייבים להביא עוד בלם לצידו של יא יא פטי לאחר עזיבתו של טל חן. במקום זה בסכנין הימרו על התקפה ונתנו את הקרדיט לעלא אבו סאלח. מחר בלי יא יא פטי ובאחד המשחקים החשובים שהיו לסכנין העונה, יצטרך להוכיח אבו סאלח כי לא סתם הימר עליו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; אייל שן, פביאן סטולר, גל כהן, איאד חוטבא; רועי גורדנה, רפי דהן, ישראל זגורי, יניב לוזון, גיא דיין (עידו אקסברד); אלון תורג'מן.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לאוב כיאל, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, נסטיה צ'ה, חמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully