וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון מאותתת

22.4.2011 / 10:53

הרד סוקס ניצחו משחק חמישי בששת האחרונים, 2:4 באנהיים. אוסוולט והפיליז השביתו את סן דייגו, חוזה גדול לברון במילווקי

ריאן ברון שחקן מילווקי ברוורס. Jeffrey Phelps, AP
חבר טוב, חבר לחיים. ריאן ברון נשאר במילווקי לפחות עד 2020/AP, Jeffrey Phelps

ריאן "הפטיש העברי" ברון היה אמור להישאר במילווקי עד 2015, לפחות על פי החוזה שעליו חתם ב-2008. אלא שהברוורס החליטו שהוא יישאר אצלם לכל הקריירה והאריכו לו את החוזה אמש (חמישי). ברון ישחק במילווקי עד 2020, לאחר שחתם על הארכת חוזה ששווה לו 145 מיליון דולר (לכל תשע העונות הקרובות). "זה מקום מיוחד עבורי, הם מחויבים לניצחונות ואני גאה לשחק פה", אמר.

בינתיים, בשדה המשחק בוסטון ממשיכה לצאת מהסלאמפ הנוראי של פתיחת העונה. ג'וש בקט שוב היה מצוין כשהגיש שמונה אינינגים וסילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט, אבל זה לא הספיק לו להכרעה באנהיים מול האיינג'לס. באינינג ה-11 חבט אדריאן גונזאלס לדאבל, ג'ונתן פפלבון שמר והרד סוקס ניצחו 2:4 בפתיחת הסדרה.

עוד ב-AL, שיקגו וייט סוקס עצרה דימום כבד של שבעה הפסדים רצופים עם ניצחון 2:9 בטמפה ביי. שישה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים לגאווין פלויד במשחק הזה. כריס פרז מקליבלנד שבר שמירה לראשונה העונה והפסיד לקנזס סיטי 3:2. מינסוטה עברה את בולטימור 1:3 בסיוע הומראן של ג'ים ת'ומה והופעה של שבעה ותשעה לסקוט בייקר. הסיי יאנג פליקס הרננדז מסיאטל ניהל מלחמת חורמה עם ברנדון מקארת'י מאוקלנד וניצח לבסוף 0:1. קינג פליקס טיגן שמונה חובטים בשבעה אינינגים ושני שליש, מקארת'י סיים עם שמונה אינינגים ושישה שרופים, אבל גם עם ההפסד.

רוי אוסוולט נפצע בשבוע שעבר, אבל מול סן דייגו הראה שהפציעה הזו לא משמעותית. אוסוולט סגר שישה אינינגים עם שבעה סטרייקאאוטים ב-0:3 של הפיליז על סן דייגו. גם קייל לוהש מסנט לואיס להט, כשהרשה שתי חבטות בלבד במשחק מלא ב-0:5 על וושינגטון. ההספק שלו: תשעה אינינגים ושישה נפנופים. הומר של מאט קמפ באינינג ה-12 העניק לדודג'רס ניצחון על אטלנטה 3:5. סינסינטי עברה את אריזונה 4:7, פלורידה ניצחה את פיטסבורג 5:9 וכריס קפואנו הגיש שבעה אינינגים, טיגן ארבעה חובטים ועזר למטס לנצח את ג'יי איי האפ ויוסטון 1:9.

ג'ונתן פפלבון שחקן בוסטון רד סוקס. Lori Shepler, AP
סופסוף מתחילים להתרשם מפפלבון והרד סוקס/AP, Lori Shepler

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully