וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן בספק לשבת

21.4.2011 / 17:38

הקשר לא החלים מהפציעה ועשוי להיעדר מול הפועל ר"ג. רוני לוי מתלבט בין סטיבן כהן לעידן טל, בקבוצה תוקפים את שהר

בית"ר ירושלים ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המשחק בשבת מול הפועל רמת גן בטדי. האימון היה ארוך מהרגיל והשחקנים צחקו לאחריו ואמרו כי "גם אם היינו בפלייאוף האמצעי רוני לוי לא היה מקל עלינו. הוא אוהב שאנחנו עובדים קשה, זה מרגיע אותו וזה גם עושה אותנו יותר טובים".

מי שנמצא בספק למשחק בשבת הוא הקפטן אבירם ברוכיאן שעדיין לא החלים מהפציעה ברגלו ורק לקראת סוף השבוע יתברר אם יהיה כשיר. במידה וברוכיאן לא ישחק צפוי עמית בן שושן להחליפו באגף ימין כאשר באגף שמאל רוני לוי מתלבט בין סטיבן כהן לעידן טל שהחלים מהפציעה בשריר. קובי מויאל ודן אייבנדר צפויים להמשיך להיות מצוותים בקישור האחורי.

בבית"ר מתקשים להירגע מאירועי רבע גמר גביע המדינה מול הפועל תל אביב, והיום התחממה האווירה בין שתי הקבוצות עוד יותר אחרי שבן שהר טען שאריאל הרוש ושחקנים אחרים בבית"ר התקשרו אליו והתנצלו על התנהגותם בסיום המשחק.

"הדבר הראשון שבן שהר צריך לעשות זה לשתוק ולא לצפות לכלום", אמרו היום בקבוצה. "כדאי שהאיש שעל שמו הומצא חוק שהר יידע להתנצל בפני קהל שלם על ההתנהגות שלו ולא ימשיך וירתיח קהל שגם ככה נפגע ממנו וחם עליו. זה בן אדם שעל שמו הומצא חוק ממשלה עבור מה שמוגדר 'ספורטאי עילוי'. אם שחקן שעושה תנועות מגונות לקהל ומפנה את הישבן מוגדר כך אז אין הרבה מה להגיד מעבר".

אחד השחקנים בקבוצה הוסיף: "הם לא מתביישים? אריאל הרוש לא התנצל ולא נעליים וביקש מבן שהר להתנצל. שחקנים אצלנו לא יתקשרו אליו כי גם בגילאי נוער אף פעם לא סבלנו אותו ואת ההתנהגות המגעילה שלו. עדיף שיתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully