וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "לא רוצה שהחשיכה תשלוט על ירושלים"

21.4.2011 / 11:37

הפועל ירושלים המפולגת מחכה לברק נתניה (20:00, ער' 5), אבל בריאן רנדל לא מרים ידיים: "אפשר עוד להציל את העונה"

הפועל ירושלים תפגוש הערב (חמישי) את ברק נתניה (20:00, ספורט 5), ובקבוצה קיימת דריכות רבה לקראת המפגש. הפסד עלול לא רק לדרדר את ירושלים למקום הרביעי, אלא אף להגביר את המתיחות בקבוצה לנוכח הכישלונות האחרונים.

לאחר ההפסד בשבוע שעבר לאשדוד מרבית השחקנים מיהרו לעזוב את האולם, אבל אחד השחקנים הזרים היחידים בקבוצה שעל פניו ניכרה הדאגה ממצבה העגום היה בריאן רנדל. רגע לפני מחזור המשחקים האחרון לפני מאבקי הפלייאוף, מתפנה השחקן לסכם את העונה ההפכפכה והמאכזבת שהציגה ירושלים של העונה.

"לא מעט פעמים הראינו את הכישרון שלנו וכולם יכלו לחזות עד כמה הקבוצה מוכשרת, אבל אנחנו סובלים במהלך העונה מלא מעט עליות ומורדות", מודה רנדל, "היו לנו זמנים טובים, אבל גם זמנים שהקבוצה נראתה מאוד מאוד רע. וזה קשה, במיוחד לאור העובדה שיש כאן שחקנים כל כך מוכשרים.

"בנסיבות האלו שאנחנו נמצאים, כל אחד חייב להתאמץ ולשחק חזק", יודע רנדל, "שום דבר לא אבוד, הכל עוד אפשרי. כבר הוכחנו העונה עד כמה המאמץ הקבוצתי יכול לתרום לנו".

אולם קבוצתיות אינה בדיוק מילה המגדירה את ירושלים של העונה: המצב החברתי בקבוצה כה רעוע, שגם השחקנים כבר אינם מנסים לטייח עוד את המצב. "יש ימים שהחבר'ה באים במצב רוח טוב ועוברים עליהם 'ימים יפים', אבל יש כאן גם ימים אחרים, שאנשים סבורים שהם אמורים לקבל תפקיד יותר טוב בקבוצה. זה הסיפור ירושלים של העונה", מודה האמריקאי.

"אין לי מסר נסתר", ממשיך רנדל. "האם יש לנו חוסר חיבור העונה? אני לא יודע. זו שאלה קשה, שאלה ששאלתי את עצמי הרבה זמן. לפעמים לחץ משנה אנשים. אנחנו מפולגים וצריך לפתור את זה".

רנדל נזכר ש"השנה האחרונה בקולג' שלי הייתה אחת הקשות שחוויתי, כי הייתה בה הרבה שליליות. היו הרבה דברים שלא היו קשורים לכדורסל. כואב לראות את ההשפעה של השליליות על הקבוצה, וזה משהו שאני מנסה להילחם בו השנה כדי להימנע מזה.

"יש דברים שמשנים דברים בכדורסל", יודע רנדל, "היו לנו הרבה משחקים צמודים העונה, שבסוף הפסדנו אותם. הגורם האנושי נותן את היכולת לחוות שמחה, אבל גם את היכולת ליפול אל תוך החשכה. אבל אני לא רוצה שהחשכה תשלוט על אף אחד, בטח לא בקבוצה שלנו העונה. אני לא אומר שקל להיפטר מזה. אבל יש מספיק זמן בכדי לעשות צעדים בכדי ליהנות מהקבוצה, מהדרך ומהכדורסל. עם ניצחונות והפסדים אפשר להתמודד באיזושהי צורה, אבל הכי חשוב שנדע שאנחנו נותנים את הכל ונהנים אחד עם השני. אני חושב שהבחורים שלנו מתקשים בזה לאחרונה".

מי יישאר, ומי יעזוב?

רנדל הוא אחד הזרים הבודדים - אם לא היחיד - שמקומו מובטח גם בעונה הבאה. גורמים במועדון מציינים לא אחת את "אופיו הטוב ואת האכפתיות הכנה שהוא מפגין על המגרש ומחוצה לו".

הירושלמים צפויים לעבור בעונה הבאה מתיחת פנים לא קטנה: ריץ' וסולומון האגואיסטים צפויים לעזוב את הקבוצה, ולא מעט גורמים בקבוצה סברו כי אחד מהם צריך לעזוב עוד העונה, אולם המאמן עודד קטש סירב לכך. סם קלנסי, שבינו לבין קטש יש מתיחות גדולה, צפוי אף הוא לעזוב את המועדון.

בגזרת המאמן, קטש חתום לשלוש עונות בירושלים, אבל בירושלים קיימת אכזבה רבה מהדרך של הקבוצה ומחוסר ההצלחה. בתום העונה ישקלו בקבוצה האם להמשיך את ההתקשרות עם המאמן. כמובן שגם המשך ההתקשרות עם הזרים תלויה בזהות המאמן הבא.

"באופן אישי אני אוהב את הארגון ואת ירושלים, הם היו נהדרים איתי", אומר רנדל. "אני צעיר, אז רוצה להשתפר ולעלות את רמתי כל שנה. אם אהיה כאן בעוד עונה זה יהיה נהדר. יש לי וגם לקבוצה אופציה להשתחרר מהחוזה. אבל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully