וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "אנחנו חדים בדיוק לפני החודש החשוב ביותר"

21.4.2011 / 9:51

קשר מכבי חיפה מתכונן למלחמה. גורם על בוקולי: "נציע לו חוזה חדש". לאור חזרת מסיללה, טואטחה עשוי לשחק בקישור

לאחר הדברים שהשמיע אמש נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בחדר ההלבשה ("כך משחקים כדורגל וכדאי מאוד שכל הפרשנים יתחילו להתרגל"), גם הקשר עידן ורד התבטא הבוקר (חמישי) בנוגע לרמת הכדורגל שמציגה הקבוצה. "השגנו את המטרה והיא להגיע לאצטדיון רמת גן תוך תצוגת כדורגל", הדגיש הקשר. "אנחנו עומדים לפני החודש החשוב ביותר העונה חדים, מפוקסים כלפי המטרות. אהבתי שהקהל התומך שלנו דחף אותנו דווקא אחרי שספגנו. יחד איתו, הכל אפשרי".

לדעת רבים מהשחקנים בקבוצה, ורד הציג אתמול את משחקו הטוב ביותר העונה. שחקן בקבוצה אמר עליו: "הוא עבר שחקנים כאילו מדובר בקונוסים. הדבר היחיד שנשאר לו זה לדעת לבעוט ולא רק לפרגן בתוך הרחבה. הסיומת תהפוך אותו לשחקן טוב יותר".

פיטר מסיללה, שנמצא במעקב של קרדיף, הפתיע אתמול את הצוות המקצועי כשלא ניכר עליו כי נעדר תקופה ארוכה מהמגרשים. בשלב מסוים במשחק בחר אלישע לוי להכניס את טאלב טואטחה במקום גוסטבו בוקולי והורה לו לשחק בקישור. "טואטחה יכול לשחק בכל עמדה בצמד שמאל", הסבירו אתמול בקבוצה. "הוא מוסיף מהירות ויש לו יכולת טכנית גבוהה לכוון את המסירה האחרונה".

מנגד, בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהחלוץ ולדימיר דבאלישווילי. כפי שהסתמן כבר לאחר מועד ההעברות בחודש ינואר, נראה כי החלוץ יעזוב את הקבוצה יחד עם מסיללה וג'ון קולמה, ששוב לא שיחק. אם לא יחול שיפור רציני אצל סיידו יאיא, ייתכן שגם הוא יעזוב, אבל אין כל החלטה סופית בעניין. הזר שמרשים כרגע יותר מכולם הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי שאמור להישאר.

במועדון התייחסו הבוקר לעתידו של גוסטבו בוקולי במועדון. גורם בחיפה אמר: "נציע לו בקרוב חוזה, עדיין לא ידוע מה אורכו". כפי שכבר פורסם, בוקולי דורש חוזה לשנתיים עם אופציה לפרוש בשלישית. לגבי תומר חמד, הפערים הכספיים אמורים להיסגר בתוך ימים וההערכה היא שבקרוב מאוד הוא יחתום על חוזה חדש.

כשעתיים לפני המשחק נראה היה שליאור רפאלוב לא יוכל לפתוח בהרכב, כשהודיע לצוות הרפואי שהוא חש כאבים עזים. לאחר שקיבל שתי זריקות בבוהן חלה הטבה במצבו והקשר הודיע שהוא מסוגל לשחק. ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק מול מכבי נתניה (שבת, 20:10). בקבוצה היו מרוצים שנתניה עלתה לחצי הגמר לאחר בעיטות הכרעה ו-120 דקות, מה שעשוי להשפיע על העייפות של השחקנים. אם אכן יהיה כשיר, אריק בנאדו צפוי לשוב ל-11 על חשבון שי מימון.

* הלווייתו של שוער העבר עמנואל (מנו) שוורץ תתקיים היום בשעה 16:00 בקיבוץ החותרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully