וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הליגה לקחה את השליטה מהדודג'רס

21.4.2011 / 9:52

לקומישינר נמאס מהמריבה המשפחתית בין בני הזוג לשעבר מקורט, המבוכה בשיאה. ג'רד וויבר לוהט, עוד ניצחון לאיינג'לס

באד זליג קומישינר ה-MLB. Phealan Ebenhack, AP
די, מספיק. באד זליג והליגה ישלטו מעתה בדודג'רס/AP, Phealan Ebenhack

לבאד זליג, קומישינר ה-MLB, נמאס. המריבות המשפחתיות של בני הזוג לשעבר פרנק וג'יימי מקורט על השליטה בלוס אנג'לס דודג'רס עלו לו על העצבים ולא הוסיפו כבוד לאף אחד. זליג החליט לשים לזה קץ, והליגה לקחה את הניהול המקצועי מידי השניים. פרנק מקורט צפוי לתבוע את ה-MLB על המהלך.

"לקחנו לידינו את ניהול הקבוצה בגלל הדאגה הגדולה לביטחונה, לפעילותה ולמקורותיה הפיננסיים. זה הפיתרון הטוב ביותר כרגע למועדון", אמר זליג. מקורט טוען שאין שום היגיון בדבר. "ל-MLB יש סטנדרטים כספיים שבהם קבוצות צריכות לעמוד. אנחנו עומדים בהם". ה-GM של הדודג'רס נד קולטי אמר: "זהו יום עצוב לבייסבול".

הדודג'רס הם אחת מקבוצות הפאר בבייסבול. נוסדה כברוקלין דודג'רס ב-1883, הקבוצה שימשה בית לשחקן הבייסבול המקצועני השחור הראשון, ג'קי רובינסון, ועברה ללוס אנג'לס ב-1958. היא העפילה 18 פעמים לוורלד סירייס וזכתה בשש מתוכן, בפעם האחרונה ב-1988 בסיוע הומראן בלתי נשכח של קירק גיבסון בסדרת הגמר. בשורות הדודג'רס שיחק בעבר סנדי קופקס, מי שבעיני רבים נחשב לספורטאי היהודי הגדול ביותר בכל הזמנים.

ג'רד וויבר שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Tony Gutierrez, AP
בצד השני של לוס אנג'לס קצת יותר שמח. ג'רד וויבר קוצר ניצחון חמישי באיינג'לס/AP, Tony Gutierrez

ג'רד וויבר לוהט. המגיש של לוס אנג'לס איינג'לס פתח בחמישה משחקים העונה, ובכולם רשם ניצחון. האחרון הושג הלילה בארלינגטון, כשוויבר רשם תשעה אינינגים וסילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט ב-1:4 על טקסס. לוס אנג'לס פתחה פער של משחק מהריינג'רס, עם מאזן 6:12 לעומת 7:11.

באוקלנד, ג'ונתן פפלבון הכניס את בוסטון לחרדה אך שמר לבסוף בהצלחה, הרד סוקס השיגו ניצחון חוץ ראשון העונה, 3:5. היאנקיז התאוששו בטורונטו וניצחו 2:6, כשהם שומרים על פער חמשת המשחקים מבוסטון. מאט וויטרס ירה להומר בן שתי ריצות וסייע לבולטימור לגבור על מינסוטה 4:5. עוד הופעה טובה של מגיש מטמפה ביי, הפעם וייד דייויס, סייע לרייז לנצח את שיקגו וייט סוקס 1:4 ולהגיע למאזן חצוי 9:9, לאחר פתיחה של 6:0. קליבלנד החמה ניצחה בקנזס סיטי 5:7, דטרויט גברה בסיאטל על המארינרס 2:3.

ב-NL, שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של ריקי נולאסקו עזרו לפלורידה להשבית בפעם השנייה ברציפות את פיטסבורג, 0:6. שיקגו קאבס ניצחה במשחק הראשון מבין שניים את סן דייגו 1:2 לאחר 11 אינינגים, אבל בשני נוצחה 5:4. גם הדאבל הדר בין סנט לואיס לוושינגטון חולק, כשבראשון ניצחו הנשיונאלס 6:8 ובשני הקרדינלס 3:5.

הדודג'רס החליטו לא להיות מושפעים מדרמת מקורט וניצחו את אטלנטה 1:6. קולורדו גמלה לסן פרנסיסקו עם ניצחון 2:10, המטס שוב הפסידו (מה חדש?) ליוסטון, 4:3, אריזונה ניצחה את סינסינטי המדשדשת 1:3 ופילדלפיה הסתייעה בהומר של שיין ויקטורינו באינינג השמיני כדי לגבור על מילווקי 3:4.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully