וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא: "יש פה אהבת חינם גדולה שהביאה הישגים"

הדס גרינברג

21.4.2011 / 8:55

קשר מכבי נתניה הסביר את עליית הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה. ימפולסקי: "שמח שאנחנו חזירים בכל משחק מחדש"

דקות ארוכות לקח לשחקני מכבי נתניה לצאת אתמול (רביעי) מחדר ההלבשה, לאחר הניצחון על אשדוד בפנדלים והעפלה לחצי גמר גביע המדינה. התעכבות השחקנים נבעה מהחגיגות הבלתי פוסקות לאור ההישג המרשים והשבוע החלומי שעובר על המועדון. נתניה הבטיחה ביום ראשון את מומה בפלייאוף העליון לאחר התיקו מול מכבי חיפה, וכאמור, אמש העפילה לחצי גמר גביע המדינה. קשר הקבוצה חן עזרא התייחס לחגיגות בסיום ואמר: "כולם שרו בחדר ההלבשה, רקדו אחד על השני, יש פה אהבת חינם כל כך גדולה בקבוצה הזאת, וזה מה שהביא אותנו לחצי הגמר ולעונה הזו".

"זה פנדל ראשון שלי והייתה הרגשה לא פשוטה", תיאר עזרא את תחושתו באותם רגעים מורטי עצבים, שהפכו לחגיגה גדולה. "הלכתי וכבשתי, ואני שמח. זו הרגשה שאי אפשר לתאר. כל כך מגיע לנו, לקבוצה הזאת, אחרי מה שאנחנו עושים העונה, מבחינתנו השמיים הם הגבול". עזרא חוזר לאחרונה לכושר משחק לאחר שנעדר מעל חודשיים עקב פציעה. באשר למצבו הוסיף: "כבר כשנכנסתי נגד מכבי חיפה הרגשתי טוב, ואתמול הרגשתי ממש טוב. אני שמח שעזרתי לקבוצה".

מי שיש לו מניות רבות בהעפלה הזו הוא השוער הבוליביאני קרלוס אריאס, שכיכב כשעצר שלושה פנדלים של אשדוד. אריאס התייחס ליכולת המצוינת שלו ואמר: "זה היה משחק נהדר בשבילי ובשביל כל הקבוצה. אבל בשביל לנצח צריך 11 שחקנים ולא רק שוער. תודה לאל שהיה לי הרבה מזל בפנדלים אבל כמובן גם יכולת. לא חלמתי על הפנדלים האלה לילה לפני, חשבתי שהמשחק יסתיים ב-90 דקות". על ההכנה והמחשבות לקראת הפנדלים הוסיף השוער: "לפני כל פנדל אני בוחר לעצמי צד וקופץ אליו, שמח שזה עבד לי. לא הייתי לחוץ כי הייתי מאוד מפוקס ומרוכז. האם אני אשאר בנתניה? אני לא יודע. אני לא חושב שאחזור לבוליביה, אני רוצה להמשיך לשחק בחוץ לארץ".

כמו אריאס, גם הבלם ליאוניד קרופניק תרם אתמול רבות לקבוצה כשחיפה פעם אחר פעם על טעויות של שותפו להגנה מריאנו קאפורלה. "זה טבעי לבוא כך אחרי משחק כל כך גדול נגד מכבי חיפה עם כל הרגישות והעייפות", אמר קרופניק. "אני הייתי גמור מההתחלה, אין לי מושג איך סיימתי את המשחק. לא רצינו להגיע לפנדלים, רצינו לנצח לפני, אבל יש לנו אופי וידענו שאנחנו יכולים לחזור למשחק כי היינו בכושר יותר טוב מאשדוד, במיוחד אחרי שהם כבשו. זו הזדמנות לומר תודה לקרלוס אריאס שלקח את הפנדלים החשובים".

על העונה המצוינת שמציגה קבוצתו הוסיף קרופניק: "ידענו שיש לנו קבוצה טובה, צוות מקצועי מצוין ויש שחקנים שעובדים טוב ומתאימים לקבוצה, וזה הכי חשוב. בשבת יש לנו שוב את מכבי חיפה, אלה משחקים שתמיד כיף לשחק בהם במגרש טוב מול הרבה קהל". דלה ימפולסקי, שנותן עונה מצוינת, שמח שהמשחק הקשה נגמר בחיוך. "הלך לנו קצת קשה, אבל אני שמח שאנחנו בתקופה טובה וגם אני מרגיש טוב. אני שמח שאנחנו חזירים כל פעם מחדש, אנחנו נותנים מאה אחוז בכל משחק ורואים את התוצאות הטובות, אני מאושר. המטרה הבאה היא המשחק הבא שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully