וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני זהבי: "אלי גוטמן מבוקש מאוד באירופה"

סוכן העל התייחס לעתידו של מאמן הפועל ת"א בעונה הבאה. לגבי ערן זהבי אמר: "ספורטינג רוצה אותו, תוגש עוד הצעה"

בתקופה האחרונה גברו הדיווחים הקושרים את שחקני הפועל תל אביב והמאמן אלי גוטמן למעברים לאירופה בקיץ. פיני זהבי, סוכנם של וינסנט אניימה, ערן זהבי וגוטמן, שוהה בישראל והתייחס היום (שלישי) לעתידם של השלושה לקראת העונה הבאה. "אניימה כמעט סגור בליל הצרפתית ויש עוד דברים קטנים לסגור בעסקה", אמר סוכן העל. "לגבי ערן זהבי, אני יודע שספורטינג מאוד רוצה אותו ואני מאמין שהם יגישו הצעה נוספת להפועל תל אביב. אני לא מכיר הצעות אחרות שיש לשחקן".

כזכור, לאחר מספר שבועות בהם הוזכר ערן זהבי כמועמד לעבור לליגה הפורטוגלית, קיבלה היום הפועל הצעה רשמית מספורטינג ליסבון לרכוש את הקשר. קבוצת הפאר הפורטוגלית הציעה 750 אלף יורו עבור זהבי, בחוזהו קיים סעיף שחרור של מיליון יורו. האדומים דחו את ההצעה.

בעניין גוטמן אמר הסוכן: "אלי מבוקש מאוד באירופה. כרגע בהפועל תל אביב לא פנו אליי ואני לא יודע אם הם אמורים לפנות אליי. אם וכאשר זה יקרה, נשב ונדבר איתם לקראת העונה הבאה".

התקשורת באוסטריה פרסמה הבוקר דיווח נוסף שעוסק בעתידה של ראפיד וינה, ובו מאשרת הקבוצה את המועמדות של גוטמן לאימון קבוצת הפאר האוסטרית החל מהעונה הבאה. "אלי גוטמן עדיין תחת חוזה, אבל הוא מועמד, והוא לא יקר", אמר המנהל המקצועי של המועדון וורנר קון. מועמדים נוספים לאימון הקבוצה הם רונאלד קומאן ההולנדי, קו אדריאנסה הוותיק והגרמנים מרקוס שופ ורודי במר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully