וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "עשינו דברים יפים, מגיע לנו"

הדס גרינברג

20.4.2011 / 17:00

בקרית שמונה חגגו את העלייה ההיסטורית לחצי גמר הגביע. עמאשה: "לא משנה את מי נקבל". לחמן: "הצגנו משחק טוב"

נמרוד סונדרס

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עירוני קרית שמונה העפילה היום (רביעי) לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה. מחזיקת גביע הטוטו, שחווה עונה מצוינת גם בליגת העל שם התברגה לפלייאוף העליון, שמרה גם על חלום הגביע עם ניצחון קשה 0:1 על הפועל רעננה מהלאומית. המארחים התגוננו היטב מול קרית שמונה, אך בדקה ה-59 הגיע שער נהדר של ויאם עמאשה שסגר את הסיפור ושלח את רעננה להתרכז אך ורק במאבקי העלייה. לקרית שמונה יש אופציה נוספת להגיע לאירופה, מלבד הליגה.

עמאשה: "זה 0:1 קטן-גדול"

"אנחנו יודעים שמשחקים נגד קבוצות מהלאומית תמיד קשים. יכולנו לעשות את המשחק הזה קל יותר, אך החמצנו", אמר בסיום רן בן שמעון, שהוביל את עירוני קרית שמונה לחצי גמר היסטורי. "אני אוהב ומעריך את אייל לחמן, איחלתי לו בהצלחה בהמשך. מה נבקש בהגרלה? אם נבקש משהו, נקבל אותו ואז נפסיד? מה נגיד אז? עשינו הרבה דברים יפים בקרית שמונה, מגיע לשחקנים לעלות ומה שיגיע, נהנה".

ויאם עמאשה, שכבש את שער הניצחון ונבחר לשחקן המצטיין: "אני חושב שמגיע לקבוצה שלנו. מגיע במיוחד לבעלים שלנו, איזי, להיות בחצי הגמר ברמת גן. זה 0:1 קטן-גדול. לא משנה את מי נקבל בשלב הבא. כל הקבוצות שיעלו לחצי הגמר הן קבוצות טובות ועם היסטוריה. מי שיבוא ברוך הבא. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה, שיכולה לנצח כל קבוצה בכל מקום ונלך על הכל".

מאמן הפועל רעננה אייל לחמן, שחלומות הגביע השני שלו נגוזו היום, התייחס בסיום לעובדה שלא נתנו לו לבצע חילוף מתי שרצה: "היה מומנטום במשחק שחשתי שאני צריך לעשות שינוי. לא נתנו לנו לעשות את החילוף ואחרי זה רצינו שוב וכאילו נקמו בנו. אלה תחושות אישיות. תפקידו של המאמן זה להרגיש ניואנסים קטנים ולהגיב אליהם. חבל".

עוד הוסיף לחמן: "קודם כל קרית שמונה שלטה כי נתנו לה לשלוט. באנו במחצית הראשונה וקצת הימרנו. אחר כך התבטלנו לא מעט פעמים. דווקא ספגנו בדקות בהן עמדנו בצורה לא רעה. שיחקנו היום נגד קרית שמונה שהיא במקום הרביעי בליגת העל, אבל היא הקבוצה הכי מאומנת בליגה. הגענו לכמה מצבים, היה לנו משחק טוב אבל אני מאוכזב". החיוך הגדול שלי הוא שאלון זיו מוכיח שהוא שווה ליגת העל. ומצד שני, ששני שחקנים צעירים ילידי 1992 שיחקו היום".

איתן טיבי, שרק חזר מפציעה, שוב סובל ממתיחה והוא בספק לשבת אחרי שהוחלף בפתיחת המחצית השנייה. גם שמעון אבוחצירא חש ברגישות בשריר הירך האחורי, אחרי ששב מפציעה שהשביתה אותו במשך כחודשיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully