וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מאשימים: "כמעט עשו לינץ' בבאדיר"

האדומים כועסים על האלימות של שחקני בית"ר. ספורטינג הציעה 750 אלף יורו על זהבי, ונדחתה. ראפיד מאשרת: "גוטמן מועמד"

בבוקר שאחרי הניצחון על בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע המדינה (0:1), בהפועל תל אביב הרוחות מסרבות להירגע, כשבראש עדיין רצות התמונות מהמהומה הגדולה בסיום למשחק. האדומים זועמים על שחקני בית"ר ועל הדרך שבה נגררו אחרי אוהדי קבוצתם שתקפו את שחקני הפועל על המגרש.

"כבר אסור יותר לשמוח אחרי ניצחון?", אמר היום (רביעי) גורם בקבוצה, "אולי ידין היה צריך להימנע מלהתקרב לקהל שלהם, אבל זה בטח לא מצדיק את התנהגות של שחקני בית"ר. שקובי מויאל התגרה באוהדים מישהו מהשחקנים שלנו התנפל עליו במכות? יותר מצחיק שהם באים ואומרים שבאדיר הוא זה שדחף את אריאל הרוש. כולם ראו שהוא הוקף על ידי כל השחקנים שלהם, שעוד שנייה עשו בו לינץ' יחד עם הקהל שלהם. מה שנשאר לו זה רק לגונן על עצמו. בעינינו חכמון לא טעה, וגם אם כן, זה מצדיק התנהגות כזו? שילמדו להפסיד בכבוד ובטח שלא יתערבו לנו בשמחת הניצחון. אנחנו עומדים מאחורי ידין, רק אנחנו מקווים שהתאחדות לא תרכב על הגל ותפגע לנו בהתמודדות על האליפות".

גילי ורמוט ניסה להסביר את מה שראה על כר הדשא בסיום המשחק אתמול: "זה היה שחרור של עצבים מההפסד שלנו בטדי כנראה, אז היה קצת בלאגן. את האמת, לא ראיתי כל כך מה היה, אבל זה בטח לא כדורגל, אז זה לא מעניין אותי".

על היכולת של האדומים אתמול ולקראת המשך הליגה הוסיף הקשר: "זה עדיין לא 'זה' כמו שאומרים, אבל ישנה מגמת שיפור. יש לנו עכשיו חמישה משחקים, שכל משחק זה כמו גמר גביע. נתחיל בלהתרכז בבני יהודה שהפסדנו להם לפני שבועיים. זה משחק מאוד קשה ואולי הכי קשה היום, ונתכונן בשיא הרצינות, כי נכון לעכשיו הם בכושר הכי טוב בליגה".

למרות הדברים האופטימיים של ורמוט, שחקני הדאבליסיטית יודעים שעדיין היכולת רחוקה ממה שהפועל הרגילה את הליגה בשנים האחרונות. "אנחנו לא רוצים לדעת איך זה היה נגמר אם לא השריקות של השופט", אמר אחד השחקנים אמש, "זה ממש לא הכדורגל שלנו. אין טיפת דמיון, ושחקנים לא עושים תנועה כמעט, פשוט מסתכלים על הכדור. אם לא נבוא אחרת למשחק מול בני יהודה, אין סיכוי שניקח מהם נקודות".

בתוך כך, ערכה היום הקבוצה אימון קל ללא אלי גוטמן. בטרם האימון אסף יוסי אבוקסיס את השחקנים על כר הדשא ועודד אותם על היכולת שהציגו אמש: "הוכחתם הרבה מאוד נחישות אתמול ואני ואלי ממש מרוצים מכך. תמשיכו באותה הדרך כי בשלבים האלה מי שיוכיח יותר נחישות במגרש בסוף ירוויח". עוזר המאמן אף שוחח עם מספר שחקנים, בהם מהראן לאלה, לו הסביר שהמשחק אתמול היה מאוד פיזי ולכן לא שותף. עוזר המאמן הבטיח לחלוץ כי יקבל דקות במשחקים הבאים.

ראפיד וינה מאשרת: "אלי גוטמן מועמד"

התקשורת באוסטריה פרסמה הבוקר דיווח נוסף שעוסק בעתידה של ראפיד וינה, ובו מאשרת הקבוצה את המועמדות של אלי גוטמן לאימון קבוצת הפאר האוסטרית החל מהעונה הבאה. "אלי גוטמן עדיין תחת חוזה, אבל הוא מועמד, והוא לא יקר", אמר המנהל המקצועי של המועדון וורנר קון. מועמדים נוספים לאימון הקבוצה הם רונאלד קומאן ההולנדי, קו אדריאנסה הוותיק והגרמנים מרקוס שופ ורודי במר.

לאחר מספר שבועות בהם הוזכר ערן זהבי כמועמד לצאת לאירופה ובפרט לליגה הפורטוגלית, קיבלה היום הפועל הצעה רשמית מספורטינג ליסבון לרכוש את הקשר. קבוצת הפאר הפורטוגלית הציעה 750 אלף יורו עבור זהבי, בחוזהו קיים סעיף שחרור של מיליון יורו. האדומים דחו את ההצעה.

אחרי המהומה, הפועל קיבלה הבוקר גם מעט בשורות חיובות. דני בונדר אמור לערוך אימון מלא מחר, וצפוי להיות כשיר למשחק מול הזהובים ביום שני. עמרי קנדה, שרק לפני המשחק החליט אלי גוטמן להרכיבו לאחר שקיים איתו שיחה של מספר דקות לפני אסיפת הקבוצה, צפוי לחזור לספסל. אם בונדר יהיה כשיר עד לתום העונה, קנדה ככל הנראה לא יקבל יותר דקות משחק. דדי בן דיין, מריו פצ'אלקה ווינסנט אניימה גם אמורים לשוב לסגל ליום שני. בניגוד לבונדר, על פי הצוות הרפואי בן דיין ואניימה כשירים וחזרתם תלויה בהם בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully