וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נלחמנו על הכבוד שלנו כמו גברים"

20.4.2011 / 12:03

בית"ר מצאה צד חיובי מההפסד ("איחד בין הקהל לקבוצה"), רוני לוי עודד ("הייתם גברים") וההשמצות נמשכות: "שהר פרובוקטור"

בבית"ר ירושלים לא זוכרים משחק שגרר כל כך הרבה אמוציות ועצבים כמו משחק רבע גמר גביע המדינה אתמול (שלישי), כשהקבוצה הפסידה 1:0 להפועל תל אביב אחרי החלטת שיפוט מפוקפקת של השופט אלי חכמון לקראת הסיום.

כזכור, אחרי המשחק התפתחה מהומה על הדשא וקטטה בין הצדדים. שחקנים בבית"ר טענו כי אביחי ידין ניסה להקניט את אוהדי בית"ר, אך מי שלמעשה גרם לכל המהומה היה בן שהר, שהטריף את הקהל וגרם לשחקנים לקפוץ עליו.

שחקן בבית"ר מספר ש"אני לא יודע איך בן שהר מצטייר בתקשורת, אבל הוא גדל מול מרבית הצעירים פה בגיל נוער, ותמיד היו איתו בעיות. גם ששיחקנו נגדם בנוער בגמר גביע וניצחנו בפנדלים, הוא היה חלק מהמהומות אחרי המשחק. הוא פרובוקטור. לא משנה כמה כדורגל יש לו, הוא לא יגיע רחוק ככה. מילא הקנטות, אבל תנועות מגונות לאוהדים ולהטריף אותם אחרי משחק כזה שגנבו לנו את המשחק בשערוריית שיפוט? אפילו קצת שכל אין לו".

"השחקנים מבינים שבית"ר זה מועדון גדול עם כבוד"

בבוקר שאחרי המשחק, לאחר שהעניינים נרגעו מעט, בבית"ר מבינים שהיו גם דברים טובים שהקבוצה יכולה לקחת מהמשחק. האירועים בסיום איחדו את אוהדי בית"ר עם הקבוצה והשחקנים, ולמעשה החזירו את האווירה החמה והישנה של בית"ר עם הקהל.

השחקנים מדווחים שקיבלו עשרות הודעות תמיכה וטלפונים מאוהדים שהודו להם על שהחזירו להם את הכבוד ושמרו עליו בסיום, ואפילו בבית"ר נדהמו מתחושות האוהדים אתמול והיום בבוקר. "הפועל הצליחה לעשות אתמול את מה שאנחנו מנסים לעשות כבר שלוש שנים", אמר אחד השחקנים, "מדהים איזה אחדות הייתה בין הקהל, השחקנים וההנהלה כתוצאה ממה שקרה".

"הייתה מלחמה על הכבוד של בית"ר", אמר אחד השחקנים, "הוכחנו שהדברים לא עוברים לידנו והכבוד של בית"ר חשוב לנו. אם שי חדד, שלא משחק דקה, רואה מרחוק את בן שהר וניגש אליו מצד אחד לצד שני של המגרש כדי לשמור על הכבוד של האוהדים, זה אומר שהשחקנים פה מבינים שבית"ר זה מועדון גדול עם כבוד שצריך לשמור עליו. שחקנים רואים את הטירוף של רוני לוי ודוד אמסלם, ולא יכולים להישאר אדישים. צריך לבוא בגישה הזאת לכל משחק ומשחק ולטרוף כי זה הכלי הכי חזק של בית"ר".

מי שקשה לו היה להירגע בסיום המשחק היה אלי דסה, שלא האמין כי נשרק פנדל וכרטיס אדום לטובתו. כשדסה ירד מהמגרש פנה אליו גילי ורמוט ואמר לו "לאן אתה הולך?". דסה ענה לו "קיבלתי אדום". ורמוט אמר לו: "די עם השטויות, תחזור למגרש, לא יכול להיות שקיבלת אדום". גם ביוואן פרנסמן שהיה לידו שמע את הדברים ואמר: "בולשיט, הוא נתן לו כרטיס אדום, על מה אדום? זה לא רציני".

מאמן השוערים משה בן דוד היה אף הוא בלהט יצרים חזק לאחר המשחק. בן דוד ראה את מהארן לאלה ניגש ללא הפסקה לשופט ומעיר לו על התנהגות אוהדי בית"ר. בן דוד אמר כי "לא רציתי לעשות לו שום דבר, אנחנו במצב בעייתי עם בית הדין ועונשים על קהל, ולא יכול להיות ששחקן של קבוצה יבוא וינסה להטריף שופטי קו לרשום בדו"ח דברים ולנסות לחמם אותם, זאת בושה".

אגב, בסיום המשחק בחדר ההלבשה רוני לוי דאג להרים את השחקנים מחדש ודרש מהם לחזור למגרש להודות לקהל ולעשות שחרור ואמר להם: "הייתם גברים ותמשיכו להיות גברים ולא להוריד את הראש. קחו את עצמכם ותעלו להודות לקהל כמו גברים ולשמור על הכבוד שלכם".

דוד אמסלם חיזק את דבריו ואמר לשחקנים: "תעלו עם הכבוד שלכם ובלי לפחד, אם צריך לריב עוד פעם תריבו עוד פעם ותשמרו על הכבוד. אל תורידו את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully