וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין לחכמון: "אפס מאופס, אין לך מושג, אתה אפס"

20.4.2011 / 11:34

אלי חכמון הגיש את דו"ח השיפוט מבלומפילד ופירט את התקריות עם אנשי בית"ר ירושלים. ידין, קורנפיין ודסה יועמדו לדין

השופט אלי חכמון הגיש הבוקר (רביעי) את דו"ח השיפוט שלו מהמשחק הלוהט בין הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים אמש, במסגרת רבע גמר גביע המדינה. כזכור, השופט פסק פנדל מפוקפק למדי לזכות הפועל תל אביב בדקה ה-89, ולאחר שהאדומים ניצחו 0:1 החלו מספר מהומות שונות בתחומי האצטדיון, ובו בזמן הקיפו את חכמון אנשי בית"ר ירושלים הזועמים.

דו"ח השיפוט שהגיש חכמון (לחצו להגדלה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדו"ח שהגיש פירט חכמון את חמש התקריות העיקריות מהמשחק אמש:

"1. בדקה ה-88 נזרקו מספר רב של חפצים לתוך תחומי המגרש מאיזור יציע אוהדי בית"ר ירושלים (יציע 10-11)

2. עם שריקת הסיום נכנס מר יצחק קורנפיין לתוך תחומי המגרש, למרות שאינו רשום בטופס המשחק, והחל לצעוק לעברי מספר פעמים: 'אפס מאופס, אין לך מושג, אתה אפס, אתה יכול לרשום את זה בדו"ח'".

3. שחקן מספר 24 של קבוצת בית"ר ירושלים (אלי דסה), אשר הורחק בדקה ה-88, נכנס לתחומי המשחק עם שריקת הסיום והתפרץ לעברי בריצת אמוק אולם נעצר על ידי אנשי בית"ר ירושלים.

4. עם הירידה לחדר ההלבשה החלו שחקני הקבוצות להתקהל ולדחוף אחד את השני (בעקבות המרחק הרב שהיינו לא ניתן להצביע על שחקן זה או אחר).

5. לחדר ההלבשה שלנו הגיע מנהל כוח השיטור במגרש ממ"ר מרחב יפתח מר יורם אוחיון וציין בפנינו את העובדות הבאות: "מיד עם שריקת הסיום הגיע שחקן הפועל תל אביב אביחי ידין לאיזור יציע אוהדי בית"ר ירושלים, פשוט את חולצתו והחל לנפנף בה. כמו כן סימן בשתי ידיו כאות התגרות באוהדים. יש לציין כי אירוע זה הוא שגרם לכל הדחיפות וההתקהלות שאירעה בסיום המשחק". אירוע זה גם דווח למנהל קבוצת הפועל תל אביב על ידי מפקד הכוח".

קורנפיין, ידין ואלי דסה יועמדו לדין

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל מתכונן ליום דיונים עמוס בעקבות אירועי המשחק הסוער אמש (שלישי) בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב (1:0) במסגרת גביע המדינה.

כזכור, נציגים משתי הקבוצות התעמתו על הדשא בסיום המשחק, ובין הצדדים אך התפתחה קטטה. שחקני בית"ר וראשיה אף התנפלו על השופט אלי חכמון, ששרק לפנדל מפוקפק בדקה ה-88.

היום הודיע בית הדין - על פי דו"ח שהגיש המשקיף רונן הרשקו ומנהל האירוע, יורם אוחיון, ממ"ר משטרת יפתח - כי בית"ר תועמד לדין בגין התפרעות אוהדים, איציק קורנפיין יועמד לדין בגין העלבת שופט, אלי דסה יועמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. בשורות הפועל תל אביב, אביחי ידין יועמד לדין בגין הפרת סדר. הדיונים ייערכו ביום רביעי הבא (27 באפריל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully