וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון לשחקני מכבי פ"ת: "אתם במבחן"

20.4.2011 / 10:05

יו"ר ההתאחדות הגיע להרמת הכוסית של המועדון: "מי שלא ירוץ יהיה בקבוצה אחרת". דוד לא ימשיך רק אם יימצא מאמן בכיר יותר

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, נכח באסיפת שחקנים וטקס הרמת כוסית שקיימה מכבי פתח תקוה סמוך לכניסת החג ושוחח עם שחקני מכבי פתח תקוה. לטענת גורמים במועדון, נשיא הקבוצה לשעבר הביע חוסר שביעות רצון מהעובדה שהקבוצה לא עלתה לפלייאוף העליון. "יש לי פעמיים בשנה הזדמנות לדבר אתכם שלושת המשחקים הקרובים יהוו מבחן עבור כולכם לעונה הבאה", אמר לשחקנים. "מי שלא ירוץ יהיה בקבוצה אחרת. יש מספיק קובצות שתוכלו לשחק בהם". בניגוד לעמוס לוזון שלא הגיע לטקס, היו"ר משה זוארץ עודד את השחקנים ובירך אותם לרגל החג.

כפי שפורסם מיד לאחר המשחק מול בני יהודה, במועדון לא ממהרים לסכם עם פרדי דוד לעונה הבאה, כנראה בעקבות הירידה למקום השמיני. בשלב זה, המגמה במועדון היא לחפש מאמן טוב יותר, אבל כרגע אין מועמד מתאים. דוד עצמו התבקש לחכות עד תום העונה ואף הובהר לו כי עד שהעונה תסתיים אין כוונה לנהל איתו משא ומתן. "כרגע אין מאמן בכיר יותר בשוק. לא כל אחד יכול ומתאים לאמן במכבי פתח תקוה", אמר אמש גורם במועדון.

אורי אוזן ורועי בקל יקבלו בקרוב הצעה להארכת החוזה. אוזן אמור לחתום לעונה נוספת בקבוצה, את בקל מעוניינים להחתים על חוזה ארוך טווח. הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני, השוער איבאן מאנצה והקשר נבוישה מרינקוביץ' יקבלו אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. עדיין לא הוחלט לגבי עתידו של הבלם ג'ו ביזארה, שיידרש לקצץ בחוזה.

הבלם מורד מגמאדוב אישר את הידיעה לפיה הוא מעוניין להמשיך לשחק, אך במועדון לא כולם מעוניינים שימשיך. לפיכך, נראה כי יוצע לו תפקיד מאמן במחלקת הנוער או את תפקיד הסקאוט, אותו מילא בעבר קובי רפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully