וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נפילת הנפילים

20.4.2011 / 10:06

מילווקי הצליחה להגיע לרוי האלאדיי ב-0:9 בפילדלפיה, מריאנו ריברה נשבר לראשונה העונה, טורונטו עברה את היאנקיז

רוי האלאדיי שחקן פילדלפיה פיליז. Matt Slocum, AP
לא הערב שהוא ציפה לו. האלאדיי/AP, Matt Slocum

זה קורה גם לגדולים ביותר. רוי האלאדיי, זוכה הסיי יאנג, ציפה להשיג את ניצחונו השלישי העונה בבית מול מילווקי, אבל הברוורס הגיעו אליו וניצחו 0:9. רנדי וולף הגיש שישה אינינגים נקיים, בעוד האלאדיי ספג שש ריצות בשישה אינינגים ושני שליש של עבודה.

גם מריאנו ריברה מניו יורק יאנקיז לא רווה נחת. לאחר שבע שמירות נקיות ללא ריצת חובה, הקלוזר הגדול בהיסטוריה הרשה שתי ריצות באינינג התשיעי, טורונטו חזרה למשחק, השוותה ל-5:5 וניצחה באינינג העשירי 5:6 בזכות דאבל של טראוויס סניידר.

ג'וש ג'ונסון לא מתכוון לתת להאלאדיי לשמור על התואר השנה. האס של פלורידה הגיש שבעה אינינגים והכיש תשעה חובטים בסטרייקאאוט בדרך לניצחונו השלישי העונה, 0:6 על פיטסבורג. אריזונה ניצחה בסינסינטי 4:5 וסן פרנסיסקו שוב עשתה את העבודה בדנבר מול קולורדו כשגברה עליה 3:6.

לוס אנג'לס איינג'לס רותחת, והיא דואגת להבהיר את זה גם לטקסס. מארק טרומבו חבט להומראן והכניס ארבע ריצות, המלאכים חתכו את הריינג'רס לפיסות קטנות עם ניצחון 4:15. באוקלנד, ברט אנדרסון הגיש שמונה אינינגים וטיגן שמונה חובטים של בוסטון בדרך ל-0:5 גדול על הרד סוקס.

ג'יימס שילדס, עם תשעה אינינגים גדולים שכללו תשעה סטרייאאוטים, ניצח עבור טמפה ביי את שיקגו וייט סוקס 1:2. ג'ייק ארייטה הגיש שישה אינינגים טובים, בולטימור הכניעה ללא תנאי את מינסוטה 0:11. קנזס סיטי הרגיעה את קליבלנד הלוהטת עם ניצחון 4:5, סיאטל מחצה את דטרויט 3:13.

גם אטלנטה התפרקה על לוס אנג'לס דודג'רס, 1:10. המטס לא מראים סימני התאוששות, והפעם נוצחו בבית על ידי יוסטון 6:1, שבעה ושבעה לוואנדי רודריגז במשחק הזה. המשחקים בין סנט לואיס ו-וושינגטון ושיקגו קאבס וסן דייגו נדחו בשל תנאי מזג האוויר.

מארק טרומבו חוגג עם אלברטו קייאספו הומראן של לוס אנג'לס איינג'לס. Brandon Wade, AP
חגיגה גדולה לרוקי מארק טרומבו ולאלברטו קייאספו באיינג'לס/AP, Brandon Wade

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully