וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה חוטה סיים את דרכו בהפועל פתח תקוה

20.4.2011 / 12:01

במועדון הודיעו לבלם שיושעה עד סוף העונה לאחר שלא נכח במשחק מול הפועל חיפה. אנטבי ובן ארי נקנסו ויחזרו להתאמן

הבלם יהודה חוטה סיים את דרכו בהפועל פתח תקוה, כך התבשר השחקן בתום וועדת משמעת שנערכה לו על ידי המועדון. כזכור, במועדון הודיעו לאחר המשחק מול הפועל חיפה כי הבלם לא צפה במשחק ויעמוד לדין.

מאוחר יותר הוציא המנכ"ל אפי צפריר הודעה מסודרת, בה אישר למעשה את הידיעה. "השחקנים יצאו עם הקבוצה למלון לפני המשחק", כתב צפריר, "כשראו שאינם בסגל עזבו את האיצטדיון במונית ונסעו הביתה. חוטה טען שמבחינתו אם הוא לא מתלבש אין לו מה לעשות שם ולכן הושעה עד תום העונה". יגאל אנטבי ולורן בן ארי עמדו גם הם לדין ובמועדון נוטים להסתפק בקנס בלבד המוערך בכ-5,000 שקל. "למרות שחלק מהשחקנים התנצלו על מעשיהם", הוסיף צפריר, "לא מתקבל על הדעת שהמועדון יוציא שחקנים בצורה מגובשת לבית מלון לפני משחק, אבל יהיו כאלה שיעשו לעצמם דין ולא יישארו לראות את החברים שלהם".

בלם הפועל פתח תקוה, פביאן סטולר, קיבל הצעה לחזור לפ.צ טון השוויצרית. לאחר 28 מחזורים, מדורגת טון שבה שיחק בעבר שישית בליגה המקומית. סטולר עצמו סיפר למקורביו כי למרות ההצעה הוא מעדיף להישאר בישראל, אבל בהפועל פתח תקוה לא מתכוונים להחתים אותו לפני שיקבלו תמונה מדויקת יותר לגבי ההישארות בליגה. "לגבי העונה הבאה, כל האופציות פתוחות", הבהיר השחקן. לפני מספר ימים זכה סטולר לכתבת נרחבת בעיתון מקומי בשוויץ, בה סיפר כי הוא התאקלם במהירה בליגה הישראלית. כפי שכבר פורסם, סטולר שוקל להתגייר בעתיד ולאחרונה אף הכיר בחורה ישראלית.

בהפועל פתח תקוה לא מתכוונים למנות מאמן מעל איציק שאקי, לפחות לא לפני המשחק מול בני סכנין. גורם במועדון אמר הבוקר: "נכון להיום, רוב הסיכויים שהוא יישאר עד תום העונה". למרות ששחקני הקבוצה מכבדים את המינוי החדש, חלק גדול מהם עדיין טוען כשההחלטה להיפרד מיובל נעים הייתה מוטעית. שחקן בקבוצה אמר הבוקר לפני האימון: "לכולם ברור שאם נפסיד לסכנין יש סיכויים גדולים שנרד ליגה. במחזור הבא נפגוש את בית"ר שלפי המשחק מול הפועל תל אביב נמצאת בכושר מצוין. יש כאן אלמנט פסיכולוגי ואסור לנו לחשוב על ההפרש. ניצחון ישאיר אותנו בליגה, אבל תיקו זו תוצאה מצוינת שתשמור על הפער".

הקשר גיא דיין שסובל מקרע חלקי במיניסקוס החליט להמשיך לשחק למרות הפציעה (אמור לעבור ניתוח ארתוסקופיה שישבית אותו לארבע שבועות), בכפוף למעקב צמוד של הצוות הרפואי.

עדכון ראשון: 9:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully