וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: "טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק"

20.4.2011 / 13:45

אלי חכמון זכה לגיבוי מחד, ומאידך יושעה ממחזור הליגה הקרוב בשל הטעויות שביצע במשחק בין בית"ר ירושלים והפועל ת"א

שופט הכדורגל אלי חכמון לא ישובץ למחזור הליגה הבא, כך עולה מתוך שיחות פנימיות בין בכירי איגוד השופטים. חכמון ספג ביקורת קשה על ניהול המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב אמש (שלישי), ובפרט על ההחלטה להעניק לאדומים פנדל מכריע בדקה ה-89, שלמעשה הכריעה את המשחק. "הוא עשה טעות קשה שלא מתאימה לשופטים מדרג על", אמר גורם באיגוד השופטים. "צריך לתת לעניין לרדת מסדר היום ועל כן הוא לא ישובץ למחזור הבא".

בדוח השיפוט שהגיש חכמון לאיגוד השופטים ציין השופט כי אביחי ידין ניסה להתגרות באוהדי בית"ר ירושלים ומנגד את יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, שלטענת השופט "שעט לעברו" ואת המגן אלי דסה. גורמים באיגוד טוענים שאם השופט יציין כי דסה ניסה לפגוע בו, המגן עשוי לעמוד בפני וועדת משמעת, מה שעשוי לעורר מחאה גדולה אצל הבית"רים.

מאיגוד השופטים נמסר בתגובה: "לאחר שתתכנס הוועדה המקצועית ותנתח את אירועי המשחק ולאחר שהשופט אלי חכמון יציג את גרסתו לאירועים, תוציא הוועדה את החלטתה ביחס לאירועי אתמול. יחד עם זאת יש לזכור כי טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק וכי השופטים הם בני אדם, וכן דברים שנראים ברורים במצלמת הטלוויזיה לא תמיד נראים באותה בהירות על המגרש".

עדכון ראשון: 09:07

  • עוד באותו נושא:
  • אלי חכמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully