וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל ת"א: "בית"ר התנהגו כמו חיות"

שחקנים בהפועל ת"א: "אולי לא הגיע לנו לנצח, אבל לבית"ר הגיע להפסיד בגלל ההיגררות אחרי הקהל". אניימה יחזור בשני

קובי אליהו

צפו במהומות בין המאבטחים ואוהדי בית"ר ירושלים, וכן בתגובות מסיום המשחק

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אנשי ושחקני הפועל תל אביב היו מאושרים הערב (שלישי) אחרי הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים שהעלה את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה. האדומים נהנו משריקה שגויה של אלי חכמון לפנדל בדקה ה-88 וטוטו תמוז כבש מהנקודה הלבנה את השער הראשון שלהם העונה נגד הקבוצה מהבירה.

בסיום המשחק התפתחה מהומה סמוך לשערים 10-11 בו ישבו אוהדי בית"ר ירושלים וזאת אחרי שאביחי ידין התגרה באוהדים האורחים כדי "לנקום" בקובי מויאל שהתגרה באוהדי הפועל במשחק בין הקבוצות בטדי לפני מספר שבועות. ידין עשוי לעמוד לדין בעקבות הארוע.

שחקן בקבוצה אמר בסיום: "בית"ר התנהגו כמו חיות. גם אם השופט טעה זה לא אומר שהם צריכים להיגרר אחרי הקהל שלהם. זו בושה וחרפה. לא יודע אם הגיע לנו לנצח, אבל אחרי הבלגן הגיע לבית"ר להפסיד".

תמוז: "היה פנדל, לא היה פנדל, העיקר שניצחנו"

"זה תסריט שלא חלמתי עליו, ועכשיו אני בחלום", אמר תמוז בסיום, ולא התבייש להגיד שהפנדל, מבחינתו, היה מוצדק לגמרי. "לא מעניין אותי שום דבר, היה, לא היה, ניצחנו וזה מה שחשוב. אם היה פנדל? פנדל ברור, מאה אחוז".

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, התייחס בסיום למהומה הגדולה שפרצה עם תום המשחק. "ראיתי את ההמולה הזאת, אמרתי לשחקנים: 'לכו לקהל, תחגגו עם האוהדים שלכם'. אלו דברים שלא צריכים להיות בכדורגל. לא מובן לי האירוע הזה. השחקנים צריכים ללמד את הדור הבא - לכו, תלחצו ידיים, תתחבקו, עשיתם מאמץ אדיר - לא ככה צריך לסיים את זה".

גוטמן נשאל על השיפור של קבוצתו לעומת ההפסד לבני יהודה והשיב: "היום ראיתם הפועל תל אביב מחויבת, הפועל תל אביב שמשחקת בהתאם לעקרונות המשחק, הפועל תל אביב ששיחקה נגד יריב טוב שראוי להרבה יותר מהפלייאוף התחתון".

עמרי קנדה הוסיף: "לא משנה אם הפנדל היה מוצדק או לא. שלטנו במשחק. דיברנו בחדר ההלבשה לפני ואנחנו יודעים שאנחנו רחוקים מהשיא, אבל אנחנו מחויבים להמון גורמים. זה משחק גביע, והכי חשוב זה שעלינו לחצי הגמר".

שחקני הקבוצה מריו פצ'אלקה, וינסנט אניימה, ודני בונדר, שסבלו מפציעות ולא התלבשו הערב, ישובו כבר למשחק הליגה הקרוב של האדומים מול בני יהודה ביום שני.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully