וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - קרית שמונה: מי תעשה היסטוריה?

הדס גרינברג

19.4.2011 / 18:52

נציגת הלאומית והקבוצה מהצפון רוצות חצי גמר גביע ראשון (ד', 15:00, 5+ לייב). לחמן ולימה כבר היו שם וינסו לחזור

הפועל רעננה סיימה היום את ההכנות לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה מחר, בו תארח את עירוני קרית שמונה (15:00, ערוץ 5+ לייב). לצד ההתרגשות הגדולה לאור העובדה כי זו הפעם הראשונה שהמועדון מגיע לשלב רבע גמר הגביע, ברעננה דרוכים למדי ולא מתכוונים לעשות חיים קלים מחר לרן בן שמעון ושחקניו.

המאמן אייל לחמן, שכבר מנוסה במעמדים הללו ואף הניף את גביע המדינה עם בני סכנין, ינסה לעשות מחר צעד נוסף ומי שצפוי לעזור לו מחר הוא מי שהניף איתו אז את הגביע, החלוץ גבריאל לימה ששיחק תחתיו בסכנין וכיום עושה זאת ברעננה. למעט לימה והשוער ניל אברבנל, שכבר זכה להניף את הגביע עם הפועל תל אביב, שאר שחקני הקבוצה לא היו מעולם במעמד שכזה.

בקבוצה אמרו לפני המשחק כי על אף היריבה הקשה הם מקווים שיעמדו במשימה במטרה להמשיך לתפקד כסינדרלה של הגביע עם מעבר חלומי לחצי הגמר . החלוץ רז כהן, שמציג עונה מצוינת וכבש עד כה תשעה שערים, ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. כהן אגב כבש עד כה שני צמדים במשחקי הגביע - אחד בניצחון על בית"ר כפר סבא ואחד נוסף נגד הכח עמידר רמת גן.

הרכב משוער: ניל אברבנל, אופק בנטלולה, אלון זיו, איתי טואף, עומרי עטיה, אריק ניירקו, מיקי סירושטן, מוחמד פודי, שניר שוקר, גבריאל לימה, רז כהן.

קרית שמונה בהרכב חסר

בעירוני קריית שמונה רוצים לסמן מחר וי נוסף בעונה החלומית שלהם ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה. כזכור, גביע אחד כבר הניפו השחקנים של רן בן שמעון לאחר שזכו בגביע הטוטו, ועם אוכל בא התיאבון. בקבוצה הצפונית יודעים כי הם קיבלו את ההגרלה הנוחה ביותר בדמות נציגת הלאומית היחידה בין שמונה הקבוצות שנותרו, אך יחד עם זאת השחקנים לא מתכוונים לזלזל ולו לרגע כדי לא להיות מופתעים, ועל מנת לעצור את רצף שני הפסדי הליגה בשבועות האחרונים.

שחקני הקבוצה ערכו היום את האימון המסכם בוינגייט ומשם יצאו לבית מלון, בו תשהה הקבוצה עד למשחק מחר. תומר סויסה שפתח במחזור האחרון לא ייכלל מחר בסגל כמו גם המגן תומר ברוקס, כאשר השניים נופו מהסגל בשל חוסר שביעות רצון של הצוות המקצועי. במקום סויסה יפתח מחר אחד משני החלוצים שלומי אביסדריס או אביב דדו, שקיבל את הדקות הראשונות שלו בליגה בהפסד לבית"ר ירושלים.

שמעון אבוחצירא נמצא אף הוא בתמונת ההרכב, אך העובדה כי שב לראשונה לאחר חודשיים של פציעה ואינו כשיר לתשעים דקות עשויה להביא את רן בן שמעון לשתפו במהלך המשחק ולא לפתוח עימו. עדי אלישע (כרטיסים צהובים) וברק בדש (קרע בשריר הירך) ייעדרו מהמשחק.

הרכב משוער: גיא חיימוב, אורי שטרית, סלאח חסארמה, איתן טיבי, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, בני בן זקן, אדריאן רוצ'ט, ויאם עמאשה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully