וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כשטים לינסקאם כועס

19.4.2011 / 13:13

זוכה הסיי יאנג לשעבר הרשים ב-1:8 של סן פרנסיסקו על קולורדו. הופעה ענקית גם לקרלוס זמבראנו ולמאטסוזקה

רגע לפני שמתחילים בסיקור, הנה דיווח על בחור בן 23 בשם מייק ליק. המגיש של סינסינטי, שצפוי לחתום על חוזה עם שורה ארוכה של אפסים בצידו, נתפס כשהוא גונב חולצות בשווי 60 דולר ונעצר. ליק אמר כי הוא "מצטער על היסח הדעת", הרדס מסרו כי "נטפל בנושא הזה בתוך המועדון". לא חכם במיוחד, הא?

ולענייני בייסבול: טים לינסקאם פלירטט עם נו היטר, אבל סיים "רק" עם שבעה אינינגים ושני שליש ועשרה סטרייקאאוטים ב-1:8 של סן פרנסיסקו בדנבר על קולורדו. גם קרלוס זמבראנו הרשים ב-0:1 של הקאבס על סן דייגו, אף על פי שלא הוא רשם את הניצחון שהושג באינינג העשירי. ביג זי טיגן עשרה חובטים בסטרייקאאוט לאורך שמונה אינינגים של עבודה. סינסינטי המשיכה להפסיד בבית לפיטסבורג, הפעם 9:3, פילדלפיה הפסידה למילווקי 6:3 לאחר 12 אינינגים וטד לילי טיגן שישה חובטים בשבעה אינינגים ב-2:4 של הדודג'רס על אטלנטה.

ב-AL, דייסקה מאטסוזקה הרשה רק חבטה אחת בשבעה אינינגים, בוסטון זכתה בניצחון שלישי ברציפות על טורונטו, 1:9. שמונה אינינגים משובחים עם תשעה חשמולים עזרו לדייויד פרייס וטמפה ביי למגר את שיקגו וייט סוקס 0:5. גם סי ג'יי ווילסון מטקסס היה כיבוי אורות, כשעם שבעה ותשעה ניצח את האיינג'לס החמים 1:7. דטרויט גברה על המארינרס בסיאטל 3:8, מינסוטה ניצחה בבולטימור 3:5 וגריידי סייזמור הלוהט עזר לקליבלנד עם שלוש חבטות, האינדיאנס הכניעו את קנזס סיטי 3:7 בקרב הצמרת של ה-AL מרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully