וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלרואי כהן יפתח כמגן ימני נגד בית"ר

אלי גוטמן ירכיב את קשר הפועל ת”א על חשבון קנדה בגביע (שלישי, 21:00, ערוץ 5). לאלה צפוי לקבל דקות ראשונות

אחרי שבתום הניצחון הדחוק 1:2 על הפועל רמת גן, מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן הודה שהוא שוקל לבצע שינויים בשיטת המשחק ובזהות שחקני ההרכב, נראה שהמאמן יתחיל ליישם זאת לפחות בצורה חלקית במשחק הגביע מחר נגד בית"ר ירושלים (שלישי, 21:00, ערוץ 5).

באימון המסכם שנערך היום תירגל גוטמן את אביחי ידין כמגן ימני במקומו של עמרי קנדה, אך עד מהרה הסביר שהוא לא רוצה לוותר על האחרון במרכז המגרש, והציב בעמדה הזו את אלרואי כהן. יש לציין שגוטמן כבר ניסה את כהן בעמדה הזו באחד מהאימונים לפני משחק ההפסד לבני יהודה, אבל לבסוף החליט לפתוח עם קנדה במקום דני בונדר הפצוע. כהן גם שיחק בנבחרת ישראל כמגן ימני.

גוטמן גם ערך היום אסיפה קצרה בה התייחס בעיקר לצד הטקטי וביקש מהשחקנים יותר תנועה בחלק הקדמי. המאמן אמר: "נשחק 4:4:1:1 כשאחד משני החלוצים כל הזמן יחזור אחורה לאזור הקשרים כדי שהמשחק ישטוף יותר. מעכשיו נחזור למשמעת טקטית קפדנית".

כזכור, לרשימת השחקנים שייעדרו מחר הצטרף הבלם מריו פצ'אלקה, מה שאומר שביוואן פרנסמן ו-וואליד באדיר יפתחו במרכז ההגנה. בנוסף לפצ'אלקה, דני בונדר, דדי בן דיין ו-וינסנט אניימה ימשיכו להיעדר בגלל פציעות. מהראן לאלה, שביום שבת האחרון נכלל בסגל לראשונה אחרי שבעה חודשי פציעה ולא שיחק, צפוי להשתלב מחר כמחליף.

הצוות המקצועי של הקבוצה תלה הבוקר גזרי עיתון מהיום שאחרי משחק ההפסד לבית"ר בטדי לפני מספר שבועות, ובהם ציטוטים של אנשי ושחקני הקבוצה מהבירה לפיהם "הפועל בכיינים" ועוד.

כ-400 כרטיסים נותרו למשחק והקופות ייפתחו מחר כבר בשעה 15:00, כשהכרטיסים הנותרים צפויים לאזול בתוך דקות. משטרת ישראל הוציאה הנחיות לקראת המשחק ולפיהן אוהדים של הקבוצות לא יורשו להיכנס לשערים של היריבה וכן שלא תתאפשר כניסת אוהדים שתויים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אלרואי כהן, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, טוטו תמוז, בן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully