וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נצטרך לתת יותר מעצמנו נגד הפועל ת"א"

18.4.2011 / 10:06

שחקני בית"ר ירושלים קיימו את האימון המסכם לקראת משחק הגביע נגד הפועל ת"א (21:00, ספורט 5). ברוכיאן חוזר להרכב

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שני) את האימון המסכם לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה מחר נגד הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5) באיצטדיון בלומפילד. באימון נטלו חלק כל שחקני הסגל ולרשותו של המאמן רוני לוי יעמוד מחר סגל מלא כולל הקשר הקונגולזי הרווה קייג שלא נכלל בסגל בשני משחקי הליגה האחרונים.

הקפטן אבירם ברוכיאן שפתח על הספסל בשני משחקי הליגה האחרונים צפוי לשוב להרכב וזאת לאחר שהיום התברר כי הינו כשיר במאת האחוזים למשחק מחר. ברוכיאן צפוי לשחק בחלק הקדמי לצידם של עמית בן שושן וסמואל יבואה. את זהות 11 השחקנים שיפתחו בהרכב יקבע המאמן רוני לוי רק סמוך למועד פתיחת המשחק, כאשר מספר שחקנים כמו תומר בן יוסף, כריסטיאן גונזלס ועידן טל סובלים מעומסים ולא צפויים לשחק 90 דקות. בנוסף יתכן שמשה מישאלוב או מתן בראשי יפתחו כבלמים.

שחקני הקבוצה החליטו לשמור על שקט ופרופיל נמוך ולא להגיב להצהרות שיוצאות מבלומפילד כמו "ניתן הצגה" ואי אילו הצהרות מזלזלות ואמרו: "אין לנו מה לדבר, אנחנו צריכים לבוא ולעשות את שלנו הכי טוב על המגרש. הפועל קבוצה מצויינת ונצטרך לתת הרבה יותר מעצמנו כדי שהמשחק יתפתח לטובתנו".

לפני ההגעה לאיצטדיון בלומפילד תתכנס הקבוצה למפגש קבוצתי בבית מלון בתל אביב בשעות הערב, ומשם תצא באופן מרוכז לאיצטדיון. יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין ביחד עם יתר שחקני הקבוצה שלא נכללים בסגל, ישבו מחר עם אוהדי הקבוצה בשער 10 לאורך כל המשחק. כל הכרטיסים ליציעי אוהדי בית"ר ירושלים (יציעים 10-11) אזלו. הקופות יפתחו אך ורק לחלוקת כרטיסים שהוזמנו מראש.

הרכב משוער: אריאל הרוש: אלי דסה, כריסטיאן גונזלס, תומר בן יוסף (משה מישאלוב), אבי ריקן: קובי מויאל, דן אייבנדר, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן: סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully