וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה ימפולסקי: "חשבו שנרד ליגה, הפתענו את כולם"

הדס גרינברג

18.4.2011 / 10:33

קשרה של מכבי נתניה חגג כמו כולם בקבוצה את ההתברגות בפלייאוף העליון ועכשיו הוא כבר חושב על אירופה והגביע

את חגיגות השמחה שנראו אתמול (ראשון) בערב באיצטדיון הקופסא היה קשה לפספס. התיקו 1:1 מול מכבי חיפה שהציב את מכבי נתניה בפליאוף העליון גרם לכל אנשי המועדון, מהשחקנים ועד לצוות המקצועי וההנהלה, לשחרר את החיוך הענק שאומר שנעשה כאן הבלתי יאומן. אי אפשר לשכוח שבקיץ אף אחד לא האמין במכבי נתניה של העונה, שמשולבת משחקנים צעירים ולא מנוסים ושחקנים ותיקים שהקריירה שלהם דעכה במקומות אחרים. ראובן עטר הוכיח לכולם פעם נוספת שגם הפעם הוא הוציא מים מן הסלע והוא ללא ספק המועמד הבכיר להיות מאמן העונה.

מי שהציג אתמול משחק מצויין היה דלה ימפולסקי, שהתייחס להישג הענק שעשתה קבוצתו ואמר לוואלה ספורט: "האמת שבתחילת השנה כולם הספידו אותנו. אמרו שנרד ליגה אבל אני כבר עשר שנים במכבי נתניה ובקיץ הרגשתי שיש כאן משהו מעבר, משהו מלוכד וטבעי, תראו אותנו היום. החיבור עם ראובן והחיבור בין השחקנים הוא יוצא דופן ואני שמח שאנחנו מפתיעים את כולם על פעם מחדש".

בנתניה אמנם עשו מעל ומעבר עם ההתברגות בפליאוף העליון אך עם האוכל בא התיאבון. "הגביע לא פחות חשוב לנו ונלך עליו בכל הכוח. אני שמח שהגענו לפליאוף העליון ונכון שלא חשבנו ממש על אירופה השנה אבל הכל יכול לקרות השנה", הוסיף ימפולסקי. הקשר בן ה-23 שהכישרון תמיד היה טמון בו התקשה להראות את ההתקדמות אך השנה זה קרה עם עונה פנטסטית שבמסגרתה כבש שבעה שערים והוסיף שלושה בישולים. "אני מרגיש שחל אצלי שיפור ענק השנה, אמנם הפריצה שלי נעשתה בגיל 18 עם ארבעה שערים בליגת העל אבל השנה אני בהחלט יותר בוגר, יותר יציב, יותר חד ומרוכז ויותר מבין את הכדורגל, ואני שמח שזה קרה". באשר לשאיפות האישיות שלו אמר ימפולסקי: "שאיפות של כל שחקן זה להגיע לאירופה אבל מבחינתי מכבי נתניה זה מועדון גדול וכל זמן שהם ירצו אותי אני אהיה שם בשבילם".

סבע: "עכשיו המטרה היא לחשוב על אירופה"

כמו ימפולסקי, גם קובי דג'אני זכה אתמול למחמאות רבות. דג'אני שמציג עונה מצויינת לא סתם מוגדר על ידי ראובן עטר כעוגן של הקבוצה ואתמול הוסיף עוד וי גדול לעונה שלו בנתניה. מי שנראה על פניו שהתרגש בסיום היה החלוץ אחמד סבע שהשווה ל-1:1 ונבחר למצטיין במשחק. שנה לא פשוטה עברה על החלוץ בן ה-31 שאמנם פתח את העונה בצורה פנטסטית אך לא כבש כל הסיבוב השני. ובכל זאת סבע לרגע לא איבד את מקומו בהרכב לאור ההשקעה הרבה והלחימה שלו בכל משחק וההערכה הרבה שיש לצוות המקצועי כלפיו. בשלושת המחזורים האחרונים חזר לו החיוך עם ארבעה שערים שהוסיף למאזן שלו כשאתמול היה מדובר ללא ספק בגול החשוב ביותר העונה. סבע אמר אתמול בסיום: "מגיע לנו להיות בפליאוף העליון. אנחנו קבוצה שבאה תמיד לשחק כדורגל. הנקודה אתמול לא באה סתם אלא היא תוצר של עבודה קשה שלנו כל השנה. הייתה מטרה שהיא פליאוף עליון והשגנו אותה. עכשיו המטרה היא לחשוב על אירופה".

הבעלים דניאל יאמר נכח אתמול באיצטדיון והחמיא לצוות המקצועי והניהולי. יאמר אמנם מוגדר כבעלים אך הוא בחר שלא להשקיע במועדון, וכעת מקווים בקבוצה שההצלחות האחרונות ישנו את התכניות שלו כלפי המועדון. מי שביקר באימון הקבוצה היום היה הבעלים לשעבר יצחק תשובה, שביקש מההנהלה לדבר בפני השחקנים. תשובה אמר להם בין היתר: "אתמול ריגשתם אותי מאוד. צפיתי בכם בטלוויזיה והרבה זמן לא התרגשתי כמו אתמול, גם בימים שהייתי הבעלים. תמשיכו ככה". בנוסף, תשובה הבטיח לשחקנים שאם ישיגו את הכרטיס לאירופה יצ'פר אותם, ככל הנראה במענק כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully