וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הו אלי, מריאנו

18.4.2011 / 10:25

מריאנו ריברה שמר בפעם השביעית העונה, היאנקיז ניצחו את טקסס 5:6. קולורדו חזרה למסלול, בוסטון ממשיכה להתאושש

מריאנו ריברה שחקן ניו יורק יאנקיז. Jim McIsaac, GettyImages
אין מספיק מלים לתאר כמה הוא גדול. ריברה/GettyImages, Jim McIsaac

מריאנו ריברה לא נגמר. הקלוזר הנצחי של ניו יורק יאנקיז שמר הלילה (בין ראשון לשני) מול טקסס בהצלחה בפעם השביעית העונה, כשהוא מסתייע בהומרים של קרטיס גרנדרסון, רובינסון קאנו וראסל מרטין (לכל אחד מהם זה היה הרביעי העונה). ניו יורק גברה על הריינג'רס 5:6 ומוליכה את ה-AL מזרח בבטחה 2.5 משחקים לפני טורונטו.

בוסטון המשיכה בהתאוששות מול טורונטו. ג'ון לסטר קצת קרטע אבל עדיין סגר שישה אינינגים בדרך לניצחון ראשון שלו העונה. ג'ייקובי אלסבורי חבט להומר בן שלוש ריצות, הרד סוקס ניצחו 1:8. גריידי סייזמור חזר להרכב קליבלנד לראשונה מאז מאי שעבר ומיד פרע שטר עם הומראן ב-2:4 של האינדיאנס על בולטימור.

הרחק מאור הזרקורים, טרבור קייהיל ממשיך לעשות שמות בליגה. המגיש המצוין של אוקלנד רשם הופעה מזהירה של שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים ב-1:5 של האייז על דטרויט. בריאן דאנסינג הגיש שבעה וקטל חמישה ב-2:4 של מינסוטה על טמפה ביי, ג'וני דיימון מהרייז נפצע באצבעו בגלישה לבסיס. סיאטל גברה בחוץ 2:3 על קנזס סיטי, דני הארן מלוס אנג'לס איינג'לס רשם ניצחון רביעי העונה ב-2:4 על שיקגו וייט סוקס.

ב-NL, הומר בן שתי ריצות של מאט קמפ בתחתית האינינג התשיעי העניק ללוס אנג'לס דודג'רס ניצחון דרמטי על סנט לואיס, 1:2. סן דייגו הפכה פיגור מול יוסטון בזכות ארבע ריצות באינינג השמיני וניצחה 6:8. קרלוס רואיז מפילדלפיה רשם חבטת הקרבה באינינג השמיני, הפיליז עברו את פלורידה 2:3.

קולורדו ממשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה. יום לאחר ששיקגו קאבס קטעה את רצף הניצחונות של הרוקיז, הם חזרו ועם דאבל בן שתי ריצות של דקסטר פאולר באינינג השמיני שברו שוויון 5:5 לניצחון 5:9. ניו יורק מטס ניצחה, סופסוף, 2:3 באטלנטה, וושינגטון גברה על מילווקי פעמיים, 4:8 במשחק הראשון ו-1:5 בשני, פיטסבורג המשיכה לעשות לסינסינטי צרות עם 6:7 ואריזונה גברה על סן פרנסיסקו 5:6.

גריידי סייזמור שחקן קליבלנד אינדיאנס. Mark Duncan, AP
חזר והפציץ. גריידי סייזמור רשם הומר במשחק הראשון שלו אחרי כמעט שנה/AP, Mark Duncan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully