וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הפעם לא ניתן להפועל ת"א לעקוף אותנו"

למרות התיקו בנתניה והפער שצומק לשתי נקודות, הירוקים בטוחים: "הכל תלוי בנו". לוי: "אנו נחושים יותר". סבע: "מגיע לנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפלייאוף עוד לא התחיל, אבל הקיזוז כבר נותן את אותותיו, במיוחד על מכבי חיפה. מוליכת הטבלה הציגה משחק נרפה בקופסה והשיגה רק 1:1 מול מכבי נתניה העיקשת, שמצידה עשתה את שלה ועלתה בזכות לפלייאוף העליון. הירוקים יחלו את הפלייאוף עם יתרון של שתי נקודות בלבד על פני הפועל תל אביב, אותה יארחו במחזור ה-32. כבר בשבוע הבא תוכל חיפה לנקום בנתניה כשזו תגיע לקרית אליעזר, ובמחזור הסיום מצפה לירוקים שחזור בבלומפילד מול בני יהודה. שתי הקבוצות תשחקנה ביום רביעי ברבע גמר גביע המדינה.

אלישע לוי: "לא ראיתי דבר כזה שלוקחים נקודות מקבוצה"

למרות האכזבה הגדולה, שחקני מכבי חיפה דיברו ביניהם בחדר ההלבשה ואמרו: "אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים והכל תלוי בנו. הפעם לא ניתן להפועל תל אביב לעקוף אותנו". טאלב טואטחה, שהוחלף בגלל פציעה, סובל מעומס ומכאבים במפשעה ואמור לנוח ביום רביעי, כשמי שיפתח בדרבי מול הפועל חיפה בגביע הוא פיטר מסיללה.

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, התייחס בסיום לעובדה שלא שלח את השחקנים קדימה בניסיון להשיג ניצחון, למרות שלתיקו ולהפסד משמעות זהה. "אני לא מהמר, אני מאמן כדורגל", אמר לוי. "טאלב ביקש לצאת וגם החילוף של שלומי היה מאולץ. אף אחד לא יכול למרר לי את החיים. החיים שלי יפים וטובים. נכון שאיבדנו נקודות היום מול קבוצה טובה, אבל אנחנו חזק מאוד בתמונת האליפות, חזק בתמונת הגביע ונראים טוב. בלי הקיזוז אנחנו עם שלוש אליפויות. השנה אנחנו לא מתעסקים בזה, באים בראש אחר. צריכים לראות איך אנחנו משפרים את עצמנו, והפלייאוף השנה יהיה מאוד קשה. מי שמסתכל עלינו רואה שאנחנו באים בכיוון אחר משנה שעברה. אנחנו יותר נחושים, יותר בטוחים ועם יותר כוח על הספסל".

על כך שעדיין לא ידוע אם ימשיך במועדון, אמר המאמן: "במכבי חיפה מקבלים החלטות בסוף מאי וזכותו של הבעלים לקחת איזה מאמן שהוא רוצה בסוף השנה. לא צריך לעסוק בסוגייה הזו. אנחנו לא בלחץ, יש לנו קבוצה חזקה, צעירה, משפחה מאוד חזקה. אנחנו יכולים לשחק לפרקים לא טוב, אבל בגדול אנחנו קבוצה טובה ופשוט צריכים להישאר מרוכזים ולנצח. ליגה קצרה יותר היא יותר איכותית. אם רוצים שזה יהיה מעניין ושיהיה מתח אפשר לעשות פלייאוף, אבל אני לא ראיתי דבר כזה שבן אדם הולך ועושה נקודות, ואז לוקחים ממנו אותן".

אחמד סבע: "מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון"

מן העבר השני, פרגן המאמן ראובן עטר להנהלת מכבי נתניה: "אין כסף של בעלים, אבל יש לנו את קובי בלדב וגיל לב שעושים עבודה יוצאת מהכלל. לקחנו את החבר'ה הצעירים והרמנו אותם. התחלנו טוב את העונה ואז הייתה ירידה, שחקנים לא ידעו להתמודד עם ההצלחה. ידענו לשמור על איזון גם כשאיבדנו נקודות, ושחקנים אחרי הרבה שיחות למדו להתמודד גם עם ניצחונות, ולקחנו 25 נקודות בסיבוב השני. זה בגלל ביטחון שהצוות שלי משרה על השחקנים גם ברגעים לא נוחים".

על הקיזוז אמר עטר: "אני בעד צמצום של הליגה ונגד הקיזוז. יש פה חוסר הגינות, ללא ספק. המשחק הבא לא מעסיק אותי, יש לנו עוד את רבע גמר גביע המדינה מול אשדוד וזה לא הולך להיות קל. נגד מכבי חיפה נהיה יותר רגועים מאשר בגביע. אני לא מחפש לגנוב אלא להצליח עם הקבוצה שלי".

כובש שער השוויון, אחמד סבע, הוסיף: "מגיע לנו להיות בפלייאוף, מכבי נתניה משחקת כדורגל טוב כל משחק. 12 המשחקים האחרונים שלנו היו טובים, נראינו טוב מול מכבי חיפה הערב, ומגיעות גם לה מחמאות. אני שמח עבור כל מי שבמועדון הזה וקיבלנו כל מה שמגיע לנו". על העובדה כי הוא פורח בנתניה, אחרי עונות ארוכות בלאומית, אמר סבע: "היום אני בנתניה ויש לי עוד כמה שנים לשחק ואראה לכולם שאני שווה את זה. מקווה שעוד יהיו לי שנים טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully