וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "סופו עצבני מדי, זה חייב להיפסק"

17.4.2011 / 21:43

מאמן מכבי ת"א לא היה מרוצה מהעבירה הטכנית שקיבל הסנטר שלו בניצחון 68:79 על גלבוע/גליל. ליובין: "מאוכזב, היינו קרובים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב כבר השלימו עם העובדה שהקבוצה תסבול מנפילת מתח מסוימת אחרי ההעפלה לפיינל פור, ותהיה חייבת להרים את האנרגיה לקראת חודש מאי. הערב (ראשון) היא נראתה עדיין רדומה מעט, אבל התעוררת ברבע האחרון של ג'רמי פארגו ומשחק טוב של צ'אק אידסון סייעה לה לנצח 68:79, במשחק חסר חשיבות עבורה. גלבוע/גליל לעומת זאת תצטרך ניצחון במשחק האחרון של העונה הסדירה מול הפועל חולון בכדי להבטיח לעצמה את המקום השני.

"צ'אק שם כשאנחנו צריכים אותו"

מאמן הצהובים, דיוויד בלאט, אמר בסיום: "גליל היא קבוצה מצוינת שהשתפרה מאוד, והיה לנו קשה. הרבע השלישי הוא תמיד הרבע הטוב שלה ודיברנו על זה במחצית, אבל כנראה שלשחקנים שלי היו אטמים באוזניים כשדיברתי על זה וגליל ניצלה את זה. למרות זאת, כמו קבוצה עם בגרות ידענו להחזיק מעמד ולחזור לעצמנו בדקות האחרונות כדי לנצח". המאמן נשאל מה עוד צריך לשפר לקראת הפיינל פור, וענה: "אנחנו כל הזמן צריכים להשתפר, אין קבוצה מושלמת ואנחנו בטח לא כזאת. גליל ניצחה כמעט את המשחקים האחרונים שלה וקלעה 88 נקודות בממוצע, והיום קלעה 68, ככה שזה טוב כי חזרנו לעצמנו בקטע ההגנתי".

המאמן המשיך ואמר: "אנחנו צריכים לדאוג להגיע בריאים ושלמים לפיינל פור ואז לתת את משחק חיינו בשביל לעלות שלב, וזה לא יהיה קל". בלאט אף נשאל על העבירה הטכנית שספג סופוקליס שחורציאניטיס, ששלחה אותו אל הספסל, שם הוא המשיך לרטון ולהתווכח עם עוזרי המאמנים. "סופו יותר מדי עצבני לאחרונה, ודבר גורר דבר", אמר בלאט. "זה לא לעניין וזה צריך להפסיק, חד וחלק". על השחקן המצטיין הערב, צ'אק אידסון, אמר המאמן: "לאורך כל השנה צ'אק לקח צעד אחורה בגלל דורון וג'רמי, אבל עכשיו כשאנחנו צריכים אותו הוא שם וזה טוב".

אידסון עצמו היה מרוצה מההופעה של קבוצתו הערב, והחמיא ליריבה: "גליל שיחקה טוב כי היא קבוצה טובה אבל עשינו מספיק כדי לנצח". הפורוורד נשאל האם יש הרבה לחץ במערכת לקראת השלבים המכריעים של העונה ואמר: "אי אפשר לדעת מה יקרה לקראת הפיינל פור, בינתיים אנחנו לא מרגישים את הלחץ בכלל. נשאר לנו רק לחכות".

בגלבוע/גליל היו מאוכזבים בסיום, לאחר שהרגישו שהיו יכולים להשיג את הניצחון הנכסף. "היינו קרובים", אמר מאמן הקבוצה, ליאור ליובין, "בטח ברגעים האחרונים. בדקות החשובות קצת פספסנו, אבל בלי קשר, אני לא מרוצה גם אחרי ניצחונות ובטח לא אחרי הפסדים. הדבר הכי חשוב הוא להבטיח את המקום השני ולא לנצח בשביל פסטיבל מכבי. הייתה לנו רוח לחימה והגנה טובה, אבל מול מכבי גם זה לא מספיק". המאמן התייחס למשחק הבא של הקבוצה מול חולון ואמר: "צריך קצת להתאפס כי המשחק ביום חמישי סופר חשוב לנו ולמועדון". על הארכת החוזה שלו במועדון אמר ליובין: "גליל הייתה הבית שלי גם כשהייתי עוזר ורציתי להישאר כאן. במערכת הזאת רוצים שגם שחקנים וגם מאמנים יישארו כמה שיותר זמן, ומבחינתי אני אשאר כאן כמה שיגידו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully