וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מי שיעשה צחוקים, יעוף מכאן"

למאמן הפועל ת"א נמאס מחוסר הרצינות. שחקן: "לא מצליחים לעצור את הנפילה". שהר: "חיפה בכושר טוב יותר מאתנו"

הפועל תל אביב פתחה את היום שאחרי הניצחון הדחוק על הפועל רמת גן 1:2 במחזור ה-30 שנעל את הליגה הסדירה, ברגשות מעורבים. מחד, האדומים מקווים כי הניצחון יחזיר את הביטחון שאבד לשחקנים בשבועות האחרונים, מהצד השני בקבוצה יודעים כי היכולת שהציגו השחקנים רחוקה מאוד מהכושר שלהם בתחילת העונה ובעונה שעברה. "משהו קרה לנו ואף אחד לא מצליח לעצור את הנפילה הזו", אמר אחד השחקנים. "אם מול הפועל רמת גן אנחנו הולכים אחורה, אז קשה לראות איך אנחנו לוקחים אליפות".

באימון הבוקר (ראשון) ערך גוטמן אסיפה לשחקנים, ואמר: "איבדתם את הנחישות בהגנה. חייבים לחזור למשחק המסודר שלנו וליכולת ההגנתית שאפיינה אותנו בתחילת העונה. אני לא מוכן שיהיו פה יותר צחוקים. הבא בתור שיעשה צחוקים, יעוף מפה. יש לנו עוד חודש עד לסיום ואנחנו חייבים לחזור ולתת את הכל על המגרש בכדי להיאבק על האליפות. אנחנו חייבים ששחקנים יחזרו, יקחו מנהיגות ויובילו את הקבוצה עד סיום הליגה".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
כנראה שהיכולת הזאת לא תספיק מול מכבי חיפה. את זה גם המאמן האדום יודע. אלי גוטמן/קובי אליהו

שהר: "אם המשחק היה בתחילת העונה, זה היה נראה אחרת"

את היכולת הלא משכנעת שרוב השחקנים לא הצליחו להסביר אמש, ניסה בסיום המשחק אמש החלוץ בן שהר לבאר: "כשאנחנו מקבלים שערים אנחנו נלחצים והולכים לאחור במקום להמשיך לתקוף. אין לי הסבר לזה. אנחנו נמצאים בשלב בעונה שחושבים על הנקודות. לכן אולי המחשבה היא קודם להשיג אותן. אם המשחק הזה היה בתחילת העונה, זה היה נראה אחרת. אני מקווה שהניצחון אולי יחזיר לחלק מהשחקנים את הביטחון, למרות שאני חושב שלרוב השחקנים יש ביטחון. אנחנו מגיעים לישורת האחרונה ואני מקווה שנשפר את היכולת".

על היריבה של הפועל תל אביב למאבק האליפות, מכבי חיפה, אמר החלוץ: "היא לא מלהיבה, אבל היא בכושר טוב יותר מאתנו. חיפה במומנטום טוב יותר אבל לא בטוח שזה לטובתם. סיפרו לי שבשנה שעברה היו 11 נקודות הפרש לפני הקיזוז והפועל זכתה באליפות, אז אי אפשר לדעת מה יהיה. דווקא במצב שאנחנו לא משחקים טוב וביכולת ירודה אפשר לעלות. אי אפשר יותר לרדת, רק לעלות".

שהר אף התייחס למשחק הגביע ביום שלישי במסגרת רבע הגמר מול בית"ר ירושלים: "תהיה מלחמת עולם. אנחנו מקווים שהקהל ייתן הצגה. כדי לנצח נצטרך הרבה לחימה. כולנו רוצים לנצח, אבל צריך להיות סבלניים גם אם השער לא יגיע בהתחלה. אנחנו חייבים לחזור לשחק את המשחק שלנו ולהניע את הכדור מהר, כי אנחנו הנעת הכדור שלו היא שבלונית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מצב הפצועים יתברר לקראת בית"ר ירושלים

מעבר לדבריו של שהר, האדומים יערכו היום אימון קל בלבד כשעד יום שני אמור להתברר האם הבלם הסלובני מריו פצ'אלקה שסובל מרגישות באזור המפשעה והוחלף במחצית, השוער וינסנט אניימה והמגנים דני בונדר ודדי בן דיין, ישובו לסגל וכנראה להרכב מול בית"ר.

בהפועל מקווים מאוד כי את הפלייאוף העליון בשבוע הבא תחל הקבוצה רק עם חיסורו של החלוץ איתי שכטר, כאשר שאר השחקנים הפצועים ישובו ויעמדו לרשותו של גוטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully