וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בקרית שמונה: "אנחנו פשוט פראיירים"

הדס גרינברג

17.4.2011 / 12:06

בקבוצה התאכזבו מההפסד לבית"ר ושלא ניצלנו את מעידת מכבי ת"א. לביא היה מאוכזב מחילופו. בן שמעון מחפש תכלס

אכזבה רבה נסובה על פניהם של שחקני עירוני קרית שמונה אמש (שבת), בתום ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-30 שנעל את ליגת העל הסדירה. בקבוצה היו מאוכזבים פעמיים: מההפסד וגם מכך שפספסו הזדמנות נוספת לעבור את מכבי תל אביב ולהתברג במקום השלישי אליו הם מכוונים.

"אנחנו פשוט פראיירים. מכבי תל אביב לא הפסיקה למעוד בשבועות האחרונים, ולא ניצלנו זאת", אמרו שחקני הקבוצה, שלא צפויים לזכות לימי חופש, לאור העובדה כי ביום רביעי הקרוב יפגשו את הפועל רעננה במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

הבוקר ערכה הקבוצה אימון בוקר, בו אמר המאמן רן בן שמעון לשחקניו: "אני מאוכזב מההפסד כי הייתה לנו הנעת כדור, אבל לא היה תכלס. עכשיו צריך כבר להסתכל ליום רביעי". ביום שני תערוך הקבוצה אימון נוסף, כשבשלישי אחר הצהריים תתאמן בוינגייט. אחרי האימון תשהה הקבוצה ותלון בבית מלון עד משחק הגביע ברעננה.

הקשר עדי אלישע ייעדר ממשחק הגביע בשל צבירת כרטיסים צהובים. החלוץ שמעון אבוחצירא שקיבל אמש דקות ראשונות לאחר ששב מפציעה, עשוי ליטול חלק משמעותי יותר במשחק. איתן טיבי שמחלים ממתיחה, עשוי להיכלל בסגל למשחק מול רעננה.

הקפטן יניב לביא, שהוחלף במחצית בבלם הצעיר שיר צדק, נראה מאוכזב מאוד. לביא שמקבל מנוחה ברוטציה עם סאלח חסארמה הופתע שהוחלף במהלך המשחק. למרות המשחק החלש של רוב שחקני הקבוצה, בלט המגן אלעד גבאי כשמרבית התקפות הקבוצה עברו דרכו.

אופיר חמו, שהיה קרוב מאוד להכניע את אריאל הרוש, וגבאי מסיימים את חוזיהם בתום העונה אך למועדון אופציה להארכת החוזה ונכון לעכשיו נראה כי השניים יקבלו הצעה להמשיך. יצוין כי השניים נמצאים על הכוונת של קבוצות נוספות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully