וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כפי שפורסם לראשונה

17.4.2011 / 11:11

המטס מגשימים את התחזיות לעונה גרועה, כששני הפסדים לאטלנטה העמידו את הרצף על שבעה. קולורדו נעצרה

ווילי האריס שחקן ניו יורק מטס. Gregory Smith, AP
המצב לא פשוט. ווילי האריס מהמטס מיואש/AP, Gregory Smith

פרשיות החורף שעברו על ניו יורק מטס וההחתמות המועטות שעשתה הקבוצה נותנות סימנים. המטס הפסידו הלילה פעמיים לאטלנטה - 4:2 ו-4:0, ורצף ההפסדים שלהם עלה לשבעה. הם סוגרים את ה-NL מזרח עם ארבעה ניצחונות ו-11 הפסדים. הברייבס מקווים שכעת, לאחר סוויפ הדאבל הדר, ייכנסו לתלם.

קבוצה אחרת שמקווה שהמשבר מאחוריה היא בוסטון. קרל קרופורד קיבל מנוחה, ג'ד לאורי עלה מעמדת הליד-אוף וירה להומר ב-1:4 על טורונטו. ג'וש בקט שוב שימש כשסטופר של הרד סוקס, כשהגיש שבעה אינינגים וחיסל תשעה חובטים בסטרייקאאוט.

ג'וש טומלין מקליבלנד זכה בניצחון שלישי העונה כשעזר למגר את בולטימור 3:8. פרדי גארסיה ערך בכורה ביאנקיז ועם שישה אינינגים סולידיים ניצח את טקסס 2:5. פליקס הרננדז, זוכה הסיי יאנג, כנראה התייאש לחלוטין מסיאטל, וספג הפסד שני ברציפות, 7:0 לקנזס סיטי. ג'וני דיימון חבט כדור מנצח, טמפה ביי הפכה באינינג התשיעי פיגור 3:2 לניצחון 3:4 על ג'ו ניית'ן ומינסוטה. דאלאס בריידן ואוקלנד הכניעו את דטרויט 2:6 והאווי קנדריק חבט להומר חמישי העונה ב-2:7 של לוס אנג'לס איינג'לס על שיקגו וייט סוקס.

ג'וני גומס, שפתח היטב את העונה, ירה לשני הומרים ועזר לסינסינטי להביס את פיטסבורג 2:11. יש לו חמישה במספר, כמו לאלפונסו סוריאנו, שירה את האחרון שלו בניצחון שיקגו קאבס על קולורדו 3:8, שקטע רצף בן שבעה ניצחונות של הרוקיז. אלברט פוחולס לא חבט להומר, אבל שתי חבטות ושתי ריצות שלו עזרו לסנט לואיס לנצח את קלייטון קרשאו והדודג'רס 2:9. סן פרנסיסקו גברה על אריזונה 3:5 ויוסטון ניצחה בתוצאה זהה את סן דייגו. המשחקים בין וושינגטון למילווקי ופילדלפיה לפלורידה נדחו.

פרדי גארסיה שחקן ניו יורק יאנקיז. פרנק פרנקלין, AP
עשה את שלו. פרדי גארסיה השבית את מחבטי טקסס/AP, פרנק פרנקלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully