וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל אשקלון: "המשחק מול סכנין יכריע הכל"

17.4.2011 / 11:27

הקבוצה מגיעה חדורת מוטיבציה ואמונה לפלייאוף התחתון, ומחכה למשחק הבית במחזור ה-33. גזל: "סיבכנו את התחתית"

בהפועל אשקלון לא יודעים כיצד לעכל את מצב הקבוצה. הניצחון אמש (שבת) על מ.ס אשדוד (1:4) במחזור ה-30 שנעל את העונה הסדירה היה השני ברצף בבית (עד הגעת אלי מחפוד היו לקבוצה שני ניצחונות בית בלבד) יוצר אמונה רבה בקרב אנשי המועדון והשחקנים שאפשר להישאר בליגה.

"יהיה קשה מאוד אבל אחרי המשחק מול אשדוד אנחנו מאמינים", אמר אחד משחקני הקבוצה. "אחרי בית"ר ירושלים חשבנו שאולי זה מקרי אבל סיימנו במקום ה-14, מה שאומר שנארח את סכנין ויש לנו סיכוי לא רע. המשחק הזה יכריע, אבל צריך לצבור נקודות בעוד משחקים".

בהפסקה, כאשר המשחק היה במצב של 0:0, נכנס הבעלים פרוספר אזגי לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תיקו לא מעניין אף אחד כי הוא משאיר אותנו באותו מקום, זה כמו הפסד. תעלו ותילחמו על החיים שלכם בליגה, אני מאמין בכם". רביד גזל אמר בסיום: "סיבכנו את כל התחתית וזה הכי חשוב. כל משחק מעכשיו הוא מלחמת עולם וההישארות רחוקה מאוד. זאת ליגה כמעט חדשה של חמישה מחזורים".

במועדון מתכוונים להמשיך לנסות ולמשוך את אוהדי הקבוצה למשחקי הבית המכריעים בפלייאוף התחתון, ומעבר לכרטיסים המוזלים שיציעו למכירה, קיבלו החלטה למלא את האצטדיון בכל מחיר. גם השחקנים הרגישו את השינוי ואמרו בסיום: "סופסוף הקהל אתנו ואנחנו מקבלים גב. גם היריבות מרגישות את זה ונלחצות. הקהל, שאולי גם ייצא אתנו למשחקי חוץ, מוסיף ביטחון לכולם ואמונה שכולנו אנחנו מאוחדים בניסיון להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully