וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בנימין: "הגיע להפועל עכו פלייאוף עליון"

הדס גרינברג

17.4.2011 / 11:27

קשר הקבוצה מעט מאוכזב ("ירדנו ביכולת בחודש האחרון"), והוסיף: "כמו לכל שחקן, יש לי רצון להגיע למועדון גדול"

בהפועל עכו השלימו אתמול (שבת) עם העובדה שהם ישחקו בשארית העונה בפלייאוף האמצעי אחרי התיקו 0:0 עם בני סכנין. בן בנימין, קשר הקבוצה, התייחס לאכזבה מכך שהקבוצה שלו, שפתחה את העונה מצוין, הציגה כדורגל פתוח ויפה לעין והייתה אחת ההפתעות הגדולות של העונה, סיימה למעשה את העונה את העונה.

"אני חושב שזה מאכזב כי במרבית העונה היינו במקום של פלייאוף עליון והצגנו יכולת טובה", אמר בנימין, "מה שגרם לנו להחמיץ את הפלייאוף העליון זה החודש האחרון, בו היכולת שלנו ירדה והתוצאות לא היו כל כך טובות. אם בתחילת העונה היו אומרים לי שנסיים בפלייאוף האמצעי הייתי קונה, אבל לאור המיקום שהיינו בו כל העונה זה די מאכזב שאנחנו לא בפלייאוף העליון. אני חושב שהגיע לנו".

בנימין הפך העונה לבורג מרכזי בהפועל עכו, השלים עונה מצוינת ואף זכה לא פעם למחמאות ממאמנו אלי כהן, שמאוד מעריך את העבודה שלו במרכז השדה. כהן תיאר את בנימין כ"עוגן של הקבוצה" והקשר שמסיים את חוזהו בתום העונה ויהיה שחקן חופשי, אמר: "אפשר לומר שעשיתי התקדמות העונה ואני שמח על כך. אני מקווה להמשיך לתרום לקבוצה עד הסוף וכמו לכל שחקן - גם לי יש את הרצון להתקדם ולהגיע למועדון גדול".

אגב בנימין, הקשר ייעדר ממשחק הליגה הקרוב בשל צבירת כרטיסים צהובים כמו גם רועי דיין. איציק כהן שנפצע אתמול בצלעות, נמצא בספק וכך גם גבע ברקאי שסובל ממתיחה בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully