וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: ניל רוברטסון הודח בסיבוב הראשון באליפות העולם

17.4.2011 / 7:45

אלוף העולם האוסטרלי הפסיד 10:8 לשחקן החם בסבב ג'אד טראמפ ופירגן לו בסיום: "לא צפויות לו הפתעות עד חצי הגמר"

אליפות העולם בסנוקר נפתחה אתמול (שבת) בשפילד עם תוצאה מרעישה, כשאלוף העולם ניל רוברטסון הודח כבר בסיבוב הראשון. רוברטסון הפסיד לג'אד טראמפ האנגלי 10:8, ובכל זאת לא מדובר בתוצאה כל כך מפתיעה, מאחר וטראמפ זכה רק החודש באליפות סין הפתוחה בעוד שהאוסטרלי ששיחק נהדר בשנה שעברה לא ממש הבריק בעונה הנוכחית.

רוברטסון כבר הוביל 6:7 בסדרה של הטוב מ-19 משחקונים, אלא שהסיומת הייתה של טראמפ בן ה-21, שבשלב ראשון ניצח בשלושה משחקונים רצופים. אחרי שרוברטסון צימק ל-9:8 טראמפ השתלט על המשחקון שהפך לאחרון במשחק והכריע את ההתמודדות עם ברייק של 83 נקודות. "בסך הכל אני מאוכזב מאוד מהתוצאה כאן, אבל שיחקתי די טוב", סיכם רוברטסון והוסיף: "הוא היה אמיץ מאוד במשחק שלו, ואם הוא ימשיך ככה אני לא צופה לו בעיות לפחות עד חצי הגמר". טראמפ יתמודד בסיבוב השני נגד המנצח במפגש בין מרקו פו למרטין גולד.

זה למעשה היה המשחק היחידי שהסתיים בינתיים באליפות. מארק וויליאמס (2 בעולם) מוביל 3:6 על ריאן דיי בדרבי הוולשי. אנדרו פאדג'ט המפתיע (80 בעולם) מוביל 4:5 על ג'יימי קופ. אלוף העולם לשעבר שון מרפי בדרך לסיבוב השני כשהוא מוביל 0:9 על מרקוב קמפבל ואלי קרטר האנגלי נראה גם מצוין עם יתרון של 1:8 על דייב הארולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully