וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון, בוסטון, עיר עם תחתית

16.4.2011 / 11:29

גם ההחתמה של אדריאן גונזאלס על חוזה חדש לא עזרה לרד סוקס, שנוצחו על ידי טורונטו 10:2. טקסס גברה על היאנקיז

אדריאן גונזאלס חתם ביום שישי בבוסטון על חוזה חדש לשבע שנים על סכום של 154 מיליון דולר. ההחתמה הזו הייתה צפויה, אולם הרד סוקס לא ניצלו את המומנטום החגיגי ומאוחר יותר פגשו את טורונטו והפסידו 7:6. זה היה הפסדה העשירי של בוסטון, שעם מאזן 10:2 צנחה עמוק למרתף ה-AL מזרח. האוהדים יצאו בקריאות בוז לרכש גדול אחר, קרל קרופורד, שחובט העונה עד כה ל-14 אחוזים.

היאנקיז לא יכלו לברוח עוד קצת מאחר שפגשו בבית את טקסס, שניצחה 3:5. ג'סטין מסטרסון המצוין העניק לקליבלנד ניצחון 2:8 על בולטימור, שהעלה את מאזנו העונתי ל-0:3. טמפה ביי המתאוששת ממשיכה לטפס מעלה לאחר 2:5 על מינסוטה. ג'רד וויבר מהאיינג'לס הגיש שבעה אינינגים עם ארבעה סטרייקאאוטים וזכה בניצחון הרביעי שלו העונה ב-3:4 על הווייט סוקס. קנזס סיטי גברה על סיאטל 4:9 ודטרויט הענישה את בריאן פואנטס ואוקלנד, רשמה שבע ריצות באינינג העשירי וניצחה 4:8.

אלברט פוחולס ולאנס ברקמן היו דאבל-אס בסנט לואיס. פוחולס המתעורר ירה לצמד הומרים, השלישי והרביעי שלו העונה, ברקמן, בדרך להיות שחקן החודש ב-NL, הוסיף את החמישי והשישי שלו, והקרדינלס מיגרו את לוס אנג'לס דודג'רס 2:11. חוליס צ'אסין הרשה שש חבטות בתשעה אינינגים, סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט וקולורדו הרותחת עלתה למאזן 2:11 לאחר 0:5 על שיקגו קאבס.

פלורידה הפכה פיגור בפילדלפיה לניצחון 3:4, פיטסבורג עברה את סינסינטי 1:6, סן דייגו ניצחה ביוסטון 2:4, מאט קיין וסן פרנסיסקו יצאו מפיניקס עם 2:5 על אריזונה, וושינגטון גברה על מילווקי 3:4 והמשחק בין אטלנטה לניו יורק מטס נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully