וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לאנטולי מושיק באליפות אירופה

15.4.2011 / 19:53

הישג מצוין למרים המשקולות הישראלי, שסיים שלישי בהנפה, אבל מתח שריר בדחיקה, מה שמנע תוצאה טובה בקרב 2

מרים המשקולות הישראלי אנטולי מושיק רשם הערב (שישי) את אחד ההישגים הטובים ביותר בתולדות ענף הרמת המשקולות בארץ. מושיק סיים במקום השלישי בסגנון ההנפה באליפות אירופה המתקיימת בקאזאן שברוסיה. העובדה שהישראלי המתחרה בקטגוריית משקל של עד 85 ק"ג עמד על הפודיום באחד משני הסגנונות בתחרות הרמת המשקולות זיכתה אותו במה שקרוי "מדליה קטנה".

בתחרות הרמת משקולות במשחקים האולימפיים מחלקים מדליות רק על שקלול שני הסגנונות, ההנפה והדחיקה (קרב 2). באליפויות אירופה והעולם מזמנים לפודיום גם את שלושת המנצחים בכל אחד מהסגנונות, וכך גם מושיק זכה במדליית ארד.

התחרות נפתחה בסגנון ההנפה, שבו הצליח להרים מושיק משקל של 165 קילוגרם בניסיונו השני אחרי שקבע 160 ק"ג בנסיון הראשון שלו. בניסיון השלישי הוא ניסה להניף 170 ק"ג אך כשל. מושיק דורג שלישי בסגנון הזה, מאחר והיה המתמודד בעל המשקל הנמוך ביותר שהניף 165 ק"ג.

בסגנון הדחיקה מושיק פתח בניסיון מוצלח להרים 191 ק"ג, אך בניסיון השני הוא לא הצליח לדחוק 197 ק"ג ותוך כדי גם מתח שריר בירך ולא יכול היה להמשיך להתחרות. בסגנון הדחיקה מושיק סיים במקום השמיני, ואילו בקרב 2 הוא סיים במקום השישי המכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully