וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בית"ר: כל אחת והמטרות שלה

המארחת חולמת למקום השלישי (17:00, ספורט1), האורחת רוצה פלייאוף אמצעי. בן שושן: "רוצים לגמור עם התחתית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון הפסידה קרית שמונה בטדי 1:0 לבית"ר ירשליים בטדי משער של אבירם ברוכיאן.

* עד כה נערכו שמונה מפגשים בין השתיים. המאזן עומד על שלושה ניצחונות לכל אחת ושתי תוצאות תיקו. המשחק עם כמות השערים הרבה ביותר הסתיים ב-3:4 לבית"ר במסגרת גביע המדינה בפבואר 2009.

* המפגש האחרון בין השתיים בקרית שמונה התקיים במאי 2009 אז ניצחה הקבוצה המקומית 0:2 משערים של סאלח חסארמה וירו בלו. את בית"ר ירושלים אימן אז ראובן עטר. הניצחון האחרון של בית"ר בקרית שמונה במסגרת הליגה היה בפבואר 2008 ונגמר ב-0:3.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

רן בן שמעון ושחקניו ממש לא מתכוונים להתחשב בירושלמים
שזקוקים לניצחון על מנת לברוח לפלייאוף האמצעי ויעלו במטרה לנצח בתקווה שמכבי תל אביב תמעד מול באר שבע מה שיבטיח לקריה את המקום השלישי. שחקן בקבוצה התייחס למשחק ואמר: "הסיטואציה של בית"ר ירושלים לא מעניינת אותנו. בדרך למטרות שלנו אנחנו לא רואים אף אחד".

המאמן יחסר את ברק בדש שסובל מקרע בשריר הירך האחורי זכר למשחק מול מכבי חיפה. החלוץ צפוי להיעדר לפחות חודש מה משאיר לו סיכויים קלושים לשחק עוד העונה. מי שלעומתו צפוי לשוב לאחר חודש וחצי של היעדרות הוא החלוץ שמעון אבוחצירא שהחלים מקרע בשריר. שני השחקנים שמתחרים על מקום בהרכב במקום בדש הם תומר סוויסה ואופיר חמו. במידה ואבוחצירא ירגיש טוב, הוא עשוי להשתלב במשחק ולקבל דקות ראשונות. איתן טיבי שאף הוא מחלים מפציעה בספק. אורי שטרית שריצה עונש הרחקה בגין צבית כרטיסים צהובים ישוב לסגל על חשבונו של תומר ברוקס.

בית"ר ירושלים:

האווירה בבית"ר ירושלים מאז הניצחון על הפועל עכו בשבת האחרונה והעליה למקום ה-10 היא חיובית מאוד. השחקנים מאמינים ביכולת שלהם להוציא תוצאה טובה בקרית שמונה שתבטיח לקבוצה את הכרטיס לפלייאוף האמצעי. המאמן רוני לוי הראה לשחקניו היום וידאו של קרית שמונה עם דגש על המשחק התוסס והמהיר שלה והזהיר אותם מחוסר ריכוז שעלול לעלות לקבוצה במשחק. בכל הנוגע להרכב הקבוצה לוי עדיין לא החליט על ההרכב שיפתח ונראה כי רק לקראת המשחק יבחר ב-11 שיפתחו כאשר ההערכה היא כי חן עזריאל יחזור להרכב על חשבונו של משה בן לולו.

עמית בן שושן התייחס היום למשחק במהלך הרמת הכוסית לכבוד החג: "הדבר הכי חשוב עבורנו זה להשיג תוצאה טובה מחר ולהישאר בפלייאוף האמצעי. רק אחרי זה נחשוב על הגביע ביום שלישי. חייבים לעשות תוצאה טובה כדי לגמור עם זה ולהישאר במקום בטוח ולהתחיל את ההכנות לעונה הבאה. קרית שמונה קבוצה חזקה שעשתה תוצאות טובות במשך העונה כולה והמשחק בבית שלהם, זאת קבוצה מסוכנת, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו לא חושבים על אפשרות של תחתית וירידת ליגה כי לא טוב לחשוב על זה".

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט

הקשר אמנם עשה קפיצת מדרגה העונה בעזרת יכולת מצוינת ומחר מול בית"ר ירושלים בקרב על המקום השלישי צריכה קרית שמונה את רוצ'ט ב-120 אחוז יכולת. עוד משחק טוב של הקשר אולי יקדם את ההתעניינות של מכבי והפועל תל אביב לקראת העונה הבאה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

עם כל הדיבורים על רצון לניצחון, גם בבית"ר מעריכים שהפועל באר שבע לא תנצח בבלומפילד ותיקו בקרית שמונה יספיק. כשמחפשים נקודה זה מזמין התקפות ואריאל הרוש צפוי לעמוד בלחץ לא קטן. עוד הזדמנות להרוש להוכיח שהוא ראוי לכינוי "השוער הבא של הנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (תומר סוויסה), ויאם עמאשה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, עידן טל, עמית בן שושן, חן עזריאל, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully