וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "ארקדי תמיד קיים את מה שהבטיח"

15.4.2011 / 13:17

בית"ר ירושלים ערכה טקס הרמת כוסית, היו"ר שידר אופטימיות: "הוא יודע מה המועדון צריך". רוני לוי: "זה נותן ביטחון"

איציק קורנפיין עם ארקדי גאידמק/קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את טקס הרמת הכוסית המסורתי לקראת פסח, ובקבוצה גילו אופטימיות מחודשת לאור כוונתו של ארקדי גאידמק להגביר את התמיכה הכלכלית לקראת העונה הבאה. "אני שמח להיות בבית"ר ירושלים", אמר הבעלים בטקס. "זה מועדון גדול ואני מקווה שנצליח יותר בעונה הבאה. אנחנו נמשיך לספק שמחה לתושבי העיר ירושלים וביחד עם קורנפיין והמאמן נסייע במה שהקבוצה תזדקק לו כדי לשמור על קבוצה חזקה בירושלים".

היו"ר איציק קורנפיין הוסיף: "המהות של החג היא יציאה מעבדות לחירות. בני ישראל היו בתקופה קשה של אי וודאות במשך 40 שנה במדבר אך בזכות האחדות הצליחו להגיעו לארץ המובטחת. גם בית"ר ירושלים הייתה בתקופה קשה של אי וודאות כמעט שלוש שנים אבל המועדון שרד את כל אי הוודאות בזכות האמונה והאחדות של כל האנשים שנמצאים פה".

לגבי העתיד של המועדון אמר קורנפיין: "לצאת בהצהרות יהיה מאוד קל אבל אני לא בטוח שזה אחראי. גם בשנים עברו שהתקופות היו הרבה יותר קשות אנחנו משדרים אופטימיות. אני חושב שהדברים של ארקדי מדברים בעד עצמם והוא תמיד קיים את מה שהבטיח. אני סמוך ובטוח שכך יהיה גם הפעם. ארקדי יודע מה המועדון צריך ומה הצרכים שלו ומדובר גם בצרכים כספיים. הוא אמר שהוא יוביל את בית"ר בחזרה וצריך לתת לו קרדיט".

המאמן רוני לוי אמר: "כשאני רואה את התמיכה של אנשים כמו ראש העיר וארקדי גאידמק זה נותן לנו הרבה יותר ביטחון ואמונה. זה שלב מאוד משמעותי ומכריע מבחינה מקצועית, שבוע שיכול להפוך לנו את העונה מעונה קשה לעונה שאפשר לעשות בה דברים יפים ולסיים אותה בצורה חיובית ואני מאמין מאוד שסיום חיובי יכול לעשות עונה באה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully