וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בני סכנין: סיכוי קלוש, אבל מאמינים

אלי כהן עודד את שחקניו (שבת, 19:00): "אם הכל יהיה לטובתנו נעלה לפלייאוף העליון". קאסום וגנאים בהרכב של דורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בלמה של הפועל עכו, פידליס דימקאו, נגח את שער הניצחון לקבוצתו במשחק הראשון בין הקבוצות העונה.

* הניצחון האחרון של סכנין באיצטדיון גרין היה בשנת 2007 במסגרת הליגה הלאומית אז היא הביסה את עכו 0:4.

* מתוך ששת הניצחונות שהשיגה העונה סכנין, ה-0:2 על אשקלון בשבוע שעבר היה הגבוה ביותר שהשיגה העונה הקבוצה.

*ב-13 המשחקים האחרונים של הקבוצה, למעט המשחק מול הפועל חיפה, סכנין ספגה מקסימום שער אחד בלבד.

* מארבעת משחקי חוץ האחרונים של סכנין חזרה הקבוצה עם נקודה אחת בלבד.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

הקבוצה סיימה היום (שישי) את ההכנות לקראת המשחק מחר בו תארח את בני סכנין באצטדיון גרין. בעכו יודעים כי הסיכויים להעפיל לפליאוף העליון קלושים ודי השלימו עם העובדה כי יאיישו את הפלייאוף האמצעי. הבלם גבע ברקאי נפצע באימון ולא ייכלל בסגל, גם המגן שמעון הרוש עדיין לא החלים מקרע בשריר וימשיך להיעדר. רן קוזוך ורועי לוי ימשיכו לתפקד כמגנים בחלק הקדמי רועי דיין ימשיך לחפש את השער ה-15 שלו העונה לאחר שלא כבש בחמשת המשחקים האחרונים. בן בנימין שמציג עונה מצויינת ימשיך במרכז ההגנה כאשר עדיין לא ידוע אם ליעד אלמליח שאיבד את מקומו בהרכב בשבוע שעבר יישאר על ספסל המחליפים או יחבור שוב לבנימין בקישור האחורי.

ראש העיר שמעון לנקרי החמיא היום לשחקנים במהלך הרמת כוסית לכבוד החג: "נתתם עונה מצוינת והבאתם הרבה כבוד לעיר. אני מקווה שאחזיר לכם בזה שהאצטדיון יהיה מוכן עד אוגוסט, ואני מאמין שזה יקרה". אלי כהן לשחקנים: "אנחנו באים לנצח ואם הכל יהיה לטובתנו נעלה לפלייאוף העליון".

בני סכנין:

אחרי תקופה שכללה כישלונות גם בצד המקצועי וגם בצד הניהולי, נראה כי בסכנין נושמים אוויר חדש לאחר הניצחון על אשקלון והעובדה כי העירייה כבר חלק מהתקציב שהבטיחה ומשכורות השחקנים שולמו. מעבר למצב הרוח הטוב בסכנין מקווים כי מינוי שלומי דורה לקבוצה ישאיר בסופו של דבר את הקבוצה בליגה ולשם מטרה זו בקבוצה זקוקים לניצחון על עכו. דורה שהיה מאוד מרוצה מהיכולת של שחקניו בשבוע שעבר לא צפוי לערוך שינויים בהרכב והמשמעות היא שאחמד קאסום וחאמד גנאים ימשיכו יחדיו לקבל את הקרדיט מהמאמן.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: רועי דיין

חלוץ הפועל עכו כבר כבש העונה 14 שערים שהציבו אותו בצמרת כובשי הליגה עד כה, אך מאז המחזור ה-25 הוא לא הכניס את הכדור לרשת. לאור העובדה כי הקבוצה איבדה כמעט באופן סופי את הסיכוי להעפיל לפליאוף העליון, דיין חייב לשוב לכבוש ולשפר את מאזנו האישי בעיקר בשביל להגדיל את סיכויו למצוא קבוצה גדולה לעונה הבאה.

בני סכנין: יא יא פטי

למרות חילופי המאמנים והניצחון בשבוע שעבר, בסכנין עדיין לא שכחו את התבוסה להפועל חיפה לפני שבועיים 4:1. אם סכנין רוצה לחזור מהמשחק מול עכו עם נקודות חשובות להמשך מאבקי ההישרדות בליגה היא חייבת לייצב את משחק ההגנה שלה ולשם כך, היא חייבת את יא יא בשיאו בשלבים המכריעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוזוך, פידליס דימקאו, איציק כהן, רועי לוי, בן בנימין, ליעד אלמליח (ניקולאס פלצ'וק), מהראן ראדי, מוחמד כליבאת, לואיס זומא, רועי דיין.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully