וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל פ"ת: "הקבוצה הטובה מאז האליפות"

יואב כץ החמיא לשחקניו לפני מחזור הנעילה, אבל ציין: "פלייאוף אמצעי זה לבינוניים". איציק שאקי לא יבצע שינויים בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* במושגים של הפועל פתח תקוה זה כמעט נדיר, אבל מתוך חמשת המשחקים האחרונים בקרית אליעזר מול הפועל חיפה היא השיגה ארבעה ניצחונות ותיקו. וואו.

* המאזן הכולל בין הקבוצות בכל הזמנים מצייר תמונה אחרת לגמרי. ב-49 משחקי בקרית אליעזר פתח תקוה השיגה רק 14 ניצחונות, לעומת 20 הפסדים.

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה על פתח תקוה בבית הושג בינואר 2002. 0:2 משערים של מיכאל אניצ'יץ' ואורן ניסים.

* מתוך חמשת משחקי הבית האחרונים של הפועל חיפה היא ניצחה רק פעם אחת, 1:4 את בני סכנין.

* לשחקני הפועל פתח תקוה כדאי ללמוד משהו מנחום סטלמך. החלוץ האגדי כבש 18 שערים ב-10 משחקים מול הפועל חיפה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

אחרי שבוע שעסק בעיקר בדיבורים על שיבוץ שעות המשחקים במחזור האחרון והאפשרות לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון, תעמוד הפועל חיפה למבחן האופי הגדול ביותר שלה העונה. בקבוצה מבינים כי ללא ניצחון אז המשחקים של היריבות ביום ראשון לא יהיו רלוונטים והקבוצה תסתפק בפלייאוף האמצעי - שיפור קטן לעומת העונה שעברה. לקראת המשחק המאמן ניצן שירזי עדיין מתלבט בין ארבעה שחקנים. רן אבוקרט עשוי לעלות במקומו של חנן ממן ואילו ייתכן ואמיר אבו ניל יחליף את סשה סטויאנוביץ, אך כרגע עדיין יש עדיפות להרכב שפתח בשבוע שעבר מול אשדוד. החלוץ ניקולה גרוביישיץ' החלים מפציעה וצפוי לחזור לסגל.

הבעלים יואב כץ שנחת בארץ השתתף באסיפת הקבוצה ואמר לשחקנים: "אני גאה בכם על העונה הזו. הפועל חיפה של העונה היא הטובה ביותר מאז הקבוצה שזכתה באליפות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר על בינוניות אלא צריכים לשאוף למצוינות. אני מעריך מאוד את הישג של הפלייאוף האמצעי, אבל הפלייאוף האמצעי זה לבינוניים ומחר אתם צריכים לעשות הכל בכדי לנצח כי אני חושב שאתם שייכים לחלק העליון". אגב, כץ שוחח עם יו"ר התאחדות, אבי לוזון, ושמע מהאחרון הבטחה כי בעונה הבאה הדברים לא יחזרו על עצמם והמחזור האחרון בליגה הסדרה ישוחק באותו מועד. הקבוצה תארח במשחק מאה מתושבי חבל שלום שבדרום הארץ.

הפועל פתח תקוה:

שחקני הקבוצה ערכו היום אסיפה ראשונה ללא יובל נעים, אבל עם איציק שאקי שלטענתם נראה כמי שמאוד רוצה את התפקיד. בניגוד לציפיות של השחקנים, תומר סיני והמנכ"ל אפי צפריר הודיעו כי הם יוצאים לחופשות פרטיות ולא היו באימון. סיני צפוי לחזור לפני המשחק ויצפה בו, צפריר יגיע רק ביום שני והודיע כי מדובר בחופשה שתוכננה מראש. כפי שפורסם אתמול, במועדון לא פוסלים אפשרות ששאקי יאמן עד תום העונה, אך גם שמותיהם של שייע פייגנבוים ויהודה זגורי עלו כמועמדים להצטרף כמאמנים. ההחלטה הסופית בעניין תתקבל לאחר המשחק בחיפה.

שאקי הקרין באסיפה קלטת של המשחק בין בני סכנין להפועל חיפה (1:4 לחיפה) ואמר לשחקנים: "מדובר במשחק חשוב מאוד שיכול לקרב אותנו לפלייאוף האמצעי. בן בסט, ממן וטרטצקי הם השחקנים שצריך להיזהר מהם. כפי שאתם רואים, בן בסט וממן גם כבשו במשחק".

מבחינת ההרכב, המאמן תרגל הרכב זהה ומערך זהה לזה ששוחק אצל נעים, עם חמישה קשרים וחלוץ בודד, אלון תורג'מן. "הוא למד מיובל המון ואין לו בעיה להמשיך באותה דרך", אמרו שחקנים בקבוצה. השינוי היחיד היה החזרת איאד חוטבא לעמדת המגן הימני אחרי שחזר מהרחקה. המשמעות היא שאייל שן יפתח על הספסל. גיא דיין היה עד אתמול בספק למשחק, אבל תורגל בהרכב. אם יקרה משהו בלתי צפוי, אוהד קדוסי יחליף אותו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אסי בלדוט

הפועל חיפה כשלה העונה ברוב משחקי האופי שלה. כעת מגיע המבחן האמיתי. מאז הגעתו של בלדוט מבני יהודה, נראה כי במשחקים מול קבוצות בחלק העליון של הטבלה הקשר הביא משהו נוסף לקבוצה. אמנם מחר לא מדובר באחת הקבוצות המובילות בליגה, אך חיפה לא יכולה להרשות לעצמה לא לנצח ובשביל זה הם זקוקים ךפקטור הוסף שהביא בלדוט.

הפועל פתח תקוה: עמירן שקלים

עד העונה שעברה אף אחד בהפועל פתח תקוה לא חשב שמדובר בשחקן שיכול להשתלט על עמדת המגן השמאלי ולהוריד את יגאל אנטבי לספסל. אבל מאז ששקלים נכנס להרכב ומשחק בצורה קבועה, הפועל פתח תקוה הרוויחה מגן, שאם קצת התעקשות יוכל לפתח את עצמו בקבוצה בשנים הקרובות. ההתחלה הייתה קשה, אבל היום שקלים מוכיח שמכבי תל אביב אולי טעתה גם לגביו. אם אנטבי אכן יפרוש בתום העונה, זה יקרה גם בזכות היכולת שלו.

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, חנן ממן (רן אבוקרט), אסי בלדוט, סשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל), עדן בן בסט.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, עמירן שקלים, רועי גורדנה, רפי דהן, ישראל זגורי, יניב לוזון, גיא דיין (אוהד קדוסי), אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully