וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקליף לי לא לקח הרבה זמן להתאושש

15.4.2011 / 10:59

האס של פילדלפיה חזר למיטבו ב-0:4 של פילדלפיה על וושינגטון. טולוויצקי והרוקיז בכושר שיא, מאוור ברשימת הפצועים

רגע לפני המשחקים, קצת חדשות מהליגה: ה-MLB שוקלת להכניס בעונת 2012 הילוכים חוזרים נוספים. נכון להיום, ההילוך החוזר היחיד המורשה לשופטי הליגה הוא בקביעת הומראנס, אולם השופטים יוכלו לפסוק על עוד מקרים גבוליים של חבטות שהיו ספק חוקיות וספק נפסלו. ג'ו מאוור ממינסוטהעבר לרשימת הפצועים בגלל חולשה ברגלו. פדרו פליסיאנו, המגיש שהגיע רק בתחילת העונה ליאנקיז מהמטס, לא יזכה להגיש בברונקס בשל פציעה.

ג'ו מאוור שחקן מינסוטה טווינס. Charlie Riedel, AP
מה זה "חולשה ברגל", תגיד לנו? מאוור/AP, Charlie Riedel

טולוויצקי על גחלים

קולורדו הגיעה לסדרה בת ארבעה משחקים בקווינס ולקחה את כולם, עם סדרה מרהיבה מול המטס. בדאבל הדר שנערך הלילה חבט טרוי טולוויצקי להומר בכל משחק והגדיל את מאזנו לשבעה העונה, הרוקיז ניצחו 5:6 במשחק הראשון ו-4:9 בשני.

קליף לי רוטש בהופעה הקודמת שלו, אבל הפעם עלה לגבעה, נפנף 12 חובטים בסטרייקאאוט בתשעה אינינגים מלאים והעניק לפילדלפיה ניצחון 0:4 על וושינגטון. ג'וני דיימון חבט להומר, וטמפה ביי המתאוששת גברה על מינסוטה 3:4. קנזס סיטי עברה במשחק מקוצר את סיאטל 1:5 ודטרויט ניצחה באוקלנד 0:3.

ניו יורק יאנקיז חזרה מפיגור באינינג התשיעי מול בולטימור, השוותה מ-5:0 מוקדם ל-5:5 וניצחה בעשירי עם חבטת הקרבה של ניק סווישר. מילווקי ניצחה בפיטסבורג 1:4, פלורידה הוסיפה עוד W ב-5:6 מול אטלנטה, באד נוריס ויוסטון השתיקו את סן דייגו כשניצחו 0:1 ואלברט פוחולס חבט להומר השני שלו העונה ב-5:9 של סנט לואיס על לוס אנג'לס דודג'רס.

טרוי טולוויצקי שחקן קולורדו רוקיז. Harry How, GettyImages
לא רואה בעיניים. טולוויצקי/GettyImages, Harry How

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully