וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן פוצץ משחקון פנימי של הפועל תל אביב

מאמן האדומים התעצבן ונראה שתהיה אסיפה קשה השבוע. הקבוצה ערכה הרמת כוסית, טביב: "אנחנו פה גם בזמנים קשים"

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול הפועל רמת גן. אלי גוטמן, שהשבוע כבר ניסה לדבר עם השחקנים על חוסר הרעב שלהם במשחק, התעצבן מאוד גם היום, אך בחר שלא לצעוק עליהם, אלא פשוט להחליף תרגולים באימון כי השחקנים הרגישו את הכעס של המאמן ונראה כי מחר עשויה להיות אסיפה לא פשוטה לקראת המשחק. גוטמן החל לתרגל בהרכב את סלים טועמה, אך כשההרכב השני כבר הוביל 0:3 פוצץ גוטמן את המשחקון והעביר את השחקנים לתרגול של הגנה בלבד

בשבת דני בונדר ודדי בן דיין ייעדרו והם בספק גם למשחק הגביע מול בית"ר ירושלים. ככל הנראה שגם וינסנט אניימה ייעדר, למרות שתלוי איך השוער עצמו ירגיש. אבל רק סמוך למשחק יחליטו אם הוא ישותף או לא. מחר גם אמור גוטמן להחליט עם איזה הרכב יפתח: האם עם טועמה כקשר שמאלי וערן זהבי במרכז או שי אבוטבול, שעבר השבוע ניתוח להסרת ציפורן חודרנית, ימשיך לשחק כקשר לצידו של אביחי ידין.

לאחר האימון התפנתה הקבוצה להרמת כוסית לקראת החג, בה הבעלים דיברו אל נפש השחקנים: "אני באופן אישי מתרגש בכל פעם שאתם עולים על הדשא", אמר משה הראל, "אני מקווה שתקחו אליפות, אבל גם אם לא אמשיך לאהוב אתכם ולאהוד את הקבוצה הזו". לדבריו הצטרף גם אלי טביב, שאמר: "אנחנו פה גם בזמנים טובים וגם בפחות וגם אם לא תקחו אליפות אתם עדיין שחקנים של המועדון ואנחנו אוהבים אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully