וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הגיע הזמן לסיים עם הסיוט של התחתית"

14.4.2011 / 19:03

בקבוצה רוצים לנצח בקרית שמונה כדי לעלות לפלייאוף האמצעי. רוני לוי לשחקנים: "יש לכם הזדמנות לגמור עם לחץ הירידה"

בית"ר ירושלים קיימה היום אחר הצהריים (חמישי) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה ביום שבת בשעה 17:00 מול עירוני קרית שמונה. באימון שהתקיים באצטדיון טדי, נטלו חלק כל שחקני הסגל, כולל תומר בן יוסף ואבירם ברוכיאן, שלא קיימו אימונים מלאים במהלך השבוע והמגן אלי דסה ששהה בימים האחרונים באימונים עם הנבחרת האולימפית.

במהלך האימון, תרגל המאמן רוני לוי מספר הרכבים ניסיוניים מהם יגבש את ההרכב שיפתח מול עירוני קרית שמונה. החלוץ חן עזריאל, שלא נכלל בסגל מול הפועל עכו בעקבות עונש הרחקה, תורגל היום באחד מן ההרכבים ועשוי לקחת חלק במשחק מול קרית שמונה כאשר ההערכה היא שעמית בן שושן ועידן טל ישחקו בקישור הקדמי ואילו משה בן לולו יהיה אחד משחקני החוד, על אף שהמאמן תירגל היום את יבואה ועזריאל. שחקן נוסף שישוב לסגל ביום שבת זהו הבלם מושיקו מישאלוף שישב ביציע במחזור הליגה האחרון בעקבות פציעה.

המאמן רוני לוי אמר לשחקניו באימון: "עברתי עונה לא מי יודע מה ועם הרבה ימים לא טובים, אבל יש לכם הזדמנות בשבת לגמור עם כל הלחץ של התחתית, להתברג בפלייאוף האמצעי ולהתכונן בשקט לקראת משחק הגביע נגד הפועל תל אביב, שאם תנצחו אותו הכל יכול להיראות אחרת".

שחקנים בקבוצה העידו כי הקבוצה שומרת על קצב אימונים גבוה ומשדרים אופטימיות לקראת שבת כשאמרו: "חייבים לחשוב על ניצחון ואם נשמע שבאר שבע מפסידה לא נתלונן על תיקו, העיקר לעשות את העבודה ולגמור עם הסיוט של התחתית". במידה ובית"ר אכן ותתברג בפלייאוף האמצעי, כבר בשבוע הבא צפויה פגישת עבודה בין לוי, איציק קורנפיין וארקדי גאידמק לקראת העונה הבאה.

מחר בשעה 12:00 תקיים הקבוצה את הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח. נשיא המועדון ארקדי גאידמק ישתתף גם הוא בהרמת הכוסית כמו גם אנשי מחלקת הנוער והספונסרים של המועדון. בשעות הצהריים תצא הקבוצה לקרית שמונה, שם תשהה עד למשחק ביום שבת. כ-1,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה בשבת, מרביתם מאיזור הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully