וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס יצא בזול

14.4.2011 / 9:45

כוכב הבייסבול הורשע ב"הפרעה לניהול תקין של משפט", לא צפוי לבלות בכלא. ג'וש ג'ונסון ופלורידה הרשימו באטלנטה

אף אחד לא באמת חשב שבארי בונדס יילך לכלא, וזה גם לא יקרה. למרות האשמות חמורות בעדות שקר תחת שבועה ושיבוש הליכי משפט, שחקן הבייסבול בארי בונדס יצא הלילה (בין רביעי לחמישי) עם פסק דין קל במיוחד. בונדס, שהצהיר תחת שבועה כי לא השתמש בסמים אסורים ונמצא משקר, עלה למשפט, בסיומו הורשע ב"הפרעה להליכי המשפט", עבירה שאינה נושאת עימה עונש משמעותי. כעת יצטרכו בבית הדין להחליט האם לפתוח בהליכים נוספים כדי להביא להרשעה אחרת, מה שכנראה לא יקרה בשל העלות למשלם המסים. באחד הסעיפים הואשם בונדס על ידי 11 מהמושבעים, אולם התנגדות של אחד המושבעים הביאה לזיכויו מהאישום.

בארי בונדס לאחר יציאתו מבית משפט. Noah Berger, AP
הכל מאחוריו. בונדס יוצא מבית המשפט/AP, Noah Berger

ובינתיים, בליגה, ג'וש ג'ונסון, האס של פלורידה מארלינס, פלירטט עם נו היטר, אולם "הסתפק" בשבעה אינינגים ושליש וניצחון 1:5 על טים הדסון ואטלנטה. איי ג'יי בארנט המשיך בפתיחת העונה הטובה שלו, כשעם שישה אינינגים ושליש (בו התפרק, הרשה ארבע ריצות והוחלף) קצר ניצחון שלישי העונה וסייע ליאנקיז לעבור את בולטימור 4:7.

רוי האלאדיי לא מרפה. האס של פילדלפיה כמעט שמט יתרון באינינג התשיעי, אולם הצליח לשמור על ההישג ועם משחק מלא ותשעה סטרייקאאוטים ניצח את וושינגטון 2:3. דטרויט גברה על טקסס 2:3, ברנדון אינג' ירה להומר המנצח באינינג התשיעי. קנזס סיטי הלמה בפרנסיסקו ליריאנו המסכן וניצחה את מינסוטה 5:10. סנט לואיס לא ריחמה על איאן קנדי ואריזונה והביסה אותם 5:15, לאנס ברקמן חבט להומר רביעי העונה.

באנהיים, לוס אנג'לס איינג'לס המשיכה לצנן את קליבלנד עם ניצחון 3:4. ג'ונתן סאנצ'ז וסן פרנסיסקו עברו בבית את לוס אנג'לס דודג'רס בתוצאה זהה, 3:4. קרלוס זמבראנו, שעשה לו מנהג לחבוט לפחות להומר אחד בכל שנה, רשם את הראשון שלו במגרש שבו הוא אוהב לסלק כדורים מחוץ לפארק, מינט מייד ביוסטון, והקאבס גברו על האסטרוס 5:9. קולורדו המפחידה הסתייעה בעוד הומר, חמישי במספר, של טרוי טולוויצקי כדי לנצח בקווינס את ניו יורק מטס 4:5.

סן דייגו גברה על סינסינטי 2:3, שון מרקום ממילווקי רשם שבעה אינינגים נקיים ב-0:6 על פיטסבורג, אוקלנד ביצעה מהפך נדיר בשיקגו, שמה שלוש ריצות באינינג התשיעי ושלוש בעשירי כדי לנצח 4:7 את הווייט סוקס וטורונטו ניצחה בסיאטל 3:8. ולסיום, בוסטון הצליחה לא להפסיד הלילה, משום שמשחקה מול טמפה ביי נדחה בגלל גשם.

ג'וש ג'ונסון שחקן פלורידה מארלינס. Josh Johnson, AP
תמיד מגיע חד. ג'וש ג'ונסון פלירטט עם נו היטר/AP, Josh Johnson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully