וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פציעת פרקינס מגדילה הסיכוי שהלפרין ישוב למכבי ת"א"

13.4.2011 / 17:41

גורם במועדון אישר כי נבדקת האפשרות שהגארד, ששיחק שש עונות בקבוצה, יעבה את הקו האחורי נוכח פציעת פרקינס

הפיינל פור מתקרב, ובמכבי תל אביב עסוקים בהכנות אליו אך במקביל גם מנסים לבנות את הסגל לעונה הבאה. המועדון מנהל בתקופה האחרונה משא ומתן על הארכת חוזהו של דורון פרקינס בקבוצה. נוכח פציעתו הקשה של הגארד, ההנהלה רוצה להכניס סעיף בחוזהו, שיאפשר לה דרך מילוט במידה שהשחקן לא יחלים בכמצופה, אם בהפחתת שכר, השאלה או אפשרות אחרת.

בתוך כך במכבי תל אביב בודקים אפשרויות אחרות לעיבוי הקו האחורי, כשאחת מהן הוא שחקן הקבוצה בעבר יותם הלפרין, המשחק זו עונה שנייה באולימפיאקוס. "הפציעה של פרקינס מעלה רבות את הסיכוי שיותם הלפרין ישוב למכבי תל אביב"", אמר גורם במועדון.

הלפרין (27, 1.96 מטר) שיחק במכבי תל אביב שש עונות, והיה מבין הבולטים בקבוצה שהגיע לגמר היורוליג בשנת 2008, תחת הנהגתו של המאמן צביקה שרף. באותה עונה מכבי תל אביב הפסידה את האליפות להפועל חולון והפסידה בגמר גביע המדינה להפועל ירושלים.

זאת העונה השלישית של הלפרין במדי אולימפיאקוס, אליה עבר בקיץ 2008. בשנתיים הקודמות הלפרין היה אחד משחקני הרוטציה של הקבוצה מפיראוס, אולם בתחילת העונה הנוכחית חל פיחות במעמדו עם בואו של המאמן דושאן איבקוביץ'. לאחרונה מעמדו של הלפרין השתפר, והוא שיחק העונה 13 משחקי יורוליג, בהם רשם ממוצע של 14:25 דקות, 4.5 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים. בסדרת ההצלבה בה הודחה אולימפיאקוס על ידי סיינה הלפרין שיחק בכל ארבעת המשחקים (16:06 דקות בממוצע) ותרם 5.5 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully