וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כחמישה חודשים, שמוליק קוזוקין שב לאימונים

13.4.2011 / 12:32

בלם בית"ר ירושלים, שעבר שני ניתוחים, החליט עם אנשי המועדון על חזרה לפעילות. ברוכיאן רוצה לפתוח מול קרית שמונה

בלם בית"ר ירושלים שמוליק קוזוקין חזר היום (רביעי) לאימונים לאחר מספר חודשים בהם סבל השחקן מפציעה. השחקן בן ה-24 נפצע בתחילת עונת 2009/10 בברכו ועבר ניתוח שהשביתו במהלך כל העונה שעברה. קוזוקין נחשב בעבר לבלם העתיד של בית"ר ואף השתייך לסגל נבחרת ישראל בתקופה בה אימן דרור קשטן את הנבחרת, אך הניתוח בברך אותו עבר לפני כשנתיים עיכב לו את ההתקדמות בקריירה.

בתחילת העונה הנוכחית חזר קוזוקין לפעילות מלאה, אך לאחר מספר אימונים ואחרי ששותף במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע, שב הבלם לסבול מכאבים באותו אזור ועבר ניתוח נוסף בדצמבר 2010. לאחרונה אמרו הרופאים לקוזוקין שייתכן שהוא ייאלץ לעבור ניתוח נוסף, שלישי בסדרה, כאשר אם גם הוא לא יעזור ייאלץ השחקן לפרוש מכדורגל.

קוזוקין רצה להמשיך ולעבוד על הרגל ולנסות להימנע מהניתוח, ובתחילת השבוע נערכה פגישה בינו לצוות המקצועי והרפואי של המועדון, בה הוחלט כי הוא יכול לשוב לפעילות מלאה ואף לקחת חלק במשחקי הליגה הבאים. הבוקר, לאחר תקופה של כחמישה חודשים, שב קוזוקין להתאמן באופן מלא והתקבל בברכה על ידי חבריו לקבוצה. אגב, במידה ובית"ר תסיים בפלייאוף האמצעי, הוא ישותף בכל שלושת המשחקים כדי להכשירו לעונה הבאה.

תומר בן יוסף צפוי להיות כשיר לקרית שמונה

הבלם תומר בן יוסף שנפצע אתמול במהלך האימון, ערך הבוקר אימון כמעט מלא, כשחמש דקות לסיומו עזב אותו מאחר שחש בכאבים. בכל מקרה, בן יוסף צפוי להיות כשיר למשחק בצפון נגד עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל. עמיתו להגנה, משה מישאלוב, ערך הבוקר אימון מלא וצפוי להיות כשיר גם הוא למשחק ביום שבת.

באימון הקבוצה תרגל המאמן הרכב דומה לזה שפתח בניצחון (0:2) על הפועל עכו בשבת האחרונה, עם קובי מויאל ודן אייבנדר בקישור האחורי בעוד שבחלק הקדמי חל שינוי כאשר ליד עמית בן שושן שיחק שי חדד, במקומו של עידן טל, שמפחית עומסים במהלך השבועות האחרונים. למרות זאת, רוני לוי לא צפוי לוותר על היכולת והניסיון שלו דווקא במשחק חשוב מעין זה, וחדד יפתח בהרכב רק במידה שלוי יחליט לעבור לשחק עם חלוץ אחד וחמישה קשרים.

אבירם ברוכיאן יעבור בדיקה לבירור חומרת הפציעה בשרירי הבטן, פגיעה בגינה החליט לפני ההתמודדות מול הפועל עכו בשבת האחרונה לא לשחק ברגע האחרון, זאת על אף שהיה צפוי לפתוח בהרכב. ברוכיאן מתכוון לעשות מאמץ גדול לפתוח במשחק בקרית שמונה כדי לנסות ולעזור לקבוצה להתברג בפלייאוף האמצעי ולהימנע ממאבקי התחתית, דבר שיאפשר לו מנוחה לטיפול בפציעה אם וכאשר יזדקק לכך.

ביום שישי הקרוב, לאחר הרמת כוסית לרגל חג הפסח, תצא הקבוצה לבית מלון בצפון לקראת המשחק. המאמן רוני לוי מעוניין לצאת לבתי מלון לפני משחקים רחוקים למרות שמבחינת הנהלת המועדון מדובר בהוצאה (כ-10,000 שקלים) לא פשוטה עקב הגרעון והקשיים הכלכליים בו הוא שרוי. עם זאת, בקבוצה מנסים לעשות כל מאמץ לעמוד בבקשותיו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully