וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז לזהבי: "אין לי כוונה לשפוט אותך על מה שקרה"

13.4.2011 / 11:14

מאמן הנבחרת ערך שיחה עם הקשר ועם איתי שכטר על מצבם הרפואי. הנבחרת זינקה 25 שלבים בדירוג פיפ"א למקום ה-33

דירוג פיפ"א לנבחרות לחודש אפריל פורסם היום (רביעי), כאשר הבשורה הגדולה שיצאה ממנו הוא הזינוק של נבחרת ישראל, שעלתה לא פחות מ-25 מקומות (הקפיצה הגבוהה ביותר בדירוג החודש, ביחד עם נבחרת בלגיה שעלתה למקום ה-37) והתברגה במקום ה-33 בעולם. ניצחונות הנבחרת במוקדמות גביע העולם על לטביה וגאורגיה עשו את שלהם בעניין זה.

יריבותיה של ישראל בבית המוקדמות של היורו, קרואטיה, רשמה ירידה של שני שלבים למקום ה-10 בדירוג, כאשר גם יוון רשמה ירידה זהה של מקומות והיא מדורגת כעת במקום ה-12. גאורגיה, בעקבות הניצחון על קרואטיה, זינקה 12 מקומות עד לשלב ה-56 בדירוג, בעוד שלטביה ירדה מקום אחד ל-76. נבחרת מלטה ירדה שבעה מקומות ל-163.

בצמרת הדירוג, אלופת העולם ואירופה, ספרד, נותרה בצמרת הדירוג, כאשר פיינליסטית המונדיאל, הולנד, שנייה. נבחרת ברזיל עלתה שתי מדרגות למקום השלישי בעולם, בעוד שגרמניה ירדה מקום, לרביעי וארגנטינה מקום, לחמישי. אנגליה, אורוגוואי, פורטוגל, איטליה וקרואטיה, כאמור, משלימות את העשירייה הראשונה.

פרננדז נפגש עם זהבי ושכטר

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום כי איתי שכטר וערן זהבי זומנו לשיחה עם מאמן הנבחרת לואיס פרננדז "ששוחח איתם על מצבם הבריאותי והתקדמות ההחלמה של שכטר, והציפיות הפיסיות והמנטליות לקראת סוף העונה והמשחק מול לטביה", לשון ההודעה.

בהתאחדות הבהירו כי לא מדובר בשיחות הבהרה עם המאמן והשיחה התקיימה בהמשך לפגישה הכפולה עם ליאור רפאלוב ואייל גולסה, שחזרו מפציעה בחודש שעבר ונקראו לחדרו של המאמן. במהלך השיחה אף הבהיר פרננדז לשחקן כי הוא לא מתכוון לעסוק בפרשת ניפויו מהנבחרת. "אין לי כוונה לשפוט אותך על מה שקרה בעבר. כעסתי אבל העניין מאחורינו. אני רוצה אותך כשיר למשחק נגד לטביה", אמר המאמן.

זהבי אמר בצאתו מהשיחה: "הגעתי לשיחה על מצבי הרפואי ונכנסתי לשוחח עם לואיס. הוא שאל איך אני מרגיש בעקבות הפציעה ואמר שהכל מאחורינו. מבחינתי, אני אמור להיות כשיר למשחקי הנבחרת הבאים ומקווה להיות חלק מהסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully