וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היה שווה את זה

13.4.2011 / 10:59

אקס-פילדלפיה ג'ייסון וורת' חבט להומר ועזר לוושינגטון לגבור על הפיליז 4:7. ניצחון אדיר לאיינג'לס והארן, הרד סוקס שוקעים

ג'ייסון וורת' שחקן וושינגטון נשיונאלס. Manuel Balce Ceneta, AP
ג'ייסון וורת' והנשיונאלס לא הקלו על הפיליז/AP, Manuel Balce Ceneta

שלושה משחקים, בין ניו יורק יאנקיז לבולטימור, פיטסבורג למילווקי וניו יורק מטס לקולורדו, נדחו בגלל תנאי מזג האוויר, אבל בבוסטון בהחלט נערך משחק - אולי למגינת ליבם של אוהדי הרד סוקס, ששוב ראו את קבוצתם יורדת מנוצחת על ידי טמפה ביי, הפעם 3:2. דייויד פרייס קטף את הניצחון, ג'ון לסטר המיואש את ההפסד.

ג'ייסון וורת' הגיע באחת העסקאות הגדולות של החורף מפילדלפיה לוושינגטון, והלילה, במפגש הראשון מול הפיליז העונה, חבט להומר שסייע לנשיונאלס לנצח 4:7. דני הארן מהאיינג'לס עלה למאזן אישי של 0:3 לאחר הופעה מבריקה שקטעה שמונה ניצחונות רצופים של קליבלנד. הארן הרשה רק חבטה אחת בתשעה אינינגים, בהם חשמל שמונה אינדיאנים בסטרייקאאוט בדרך לניצחון 0:2.

טקסס הפסידה לדטרויט 5:4, כשהאובדן הגדול שלה הוא ג'וש המילטון, שגלש לבסיס ושבר את כתפו. לא ברור כמה זמן הוא ייעדר. שבעה וחמישה של טומי הנסון עזרו לאטלנטה לנצח 0:5 את פלורידה. אריזונה הלמה בכריס קרפנטר וסנט לואיס וניצחה 8:13 את הקרדינלס, שלא מצליחים למצוא יציבות עד כה. שיקגו וייט סוקס עברה את אוקלנד 5:6, יוסטון הביסה את שיקגו קאבס 2:11, סינסינטי הוציאה עוד ניצחון בסן דייגו, 2:8 עם שש ריצות באינינג ה-11, סן פרנסיסקו עברה את הדודג'רס עם ניצחון 4:5, מינסוטה גברה על קנזס סיטי 3:4 וסיאטל ניצחה את טורונטו 2:3.

קרל קרופורד שחקן בוסטון רד  סוקס. Elise Amandola, AP
גם קרל קרופורד מבוסטון פוגש אקסית, וזה לא נעים במיוחד/AP, Elise Amandola

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully