וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירלאן מורזייב יושעה מהפועל פתח תקוה

13.4.2011 / 9:41

מאמן הפועל פ"ת לא הופתע ממחאת חלק מהשחקנים. מורזייב עמד בפני ועדת משמעת והושעה: "לא מקובל ששחקן יאחר"

"החמיא לי מאוד ששחקנים התקשרו ואיימו לעזוב אם אלך. זה לא הפתיע אותי, אלא לימד על הערכה מקצועית. אני שמח שחדר ההלבשה שלי חזק", כך אמר הבוקר (רביעי) מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, בעקבות המחאה שבה פתחו חלק משחקני הקבוצה בעקבות המתיחות עם חלק מחברי ההנהלה, במסגרתה התקשרו אליו והבהירו שיעזבו אם לא ימשיך בקבוצה. נעים הוסיף: "כרגע אני עסוק במטרות של הפועל פתח תקוה. ננסה לנצח את הפועל חיפה ונקווה לטוב. פלייאוף אמצעי? הלוואי, למרות שאני לא ממש חושב על זה".

המסר של חלק מהשחקנים עבר גם לחלק מחברי ההנהלה. בינתיים, ממשיכים ניסיונות הגישור בין תומר סיני למאמן. אגב, אתמול שוחח סיני עם נעים והבהיר לו שאין לו כוונה לאמן בעונה הבאה. ייתכן ובסוף השבוע תיערך פגישה נוספת עם מאיר שמיר, בניסיון לשכנע אותו פעם נוספת להגיע לקבוצה. חצור הבהיר באופן סופי לשמיר שאם יגיע לקבוצה הוא יישאר. שחקני הקבוצה הופתעו אתמול מההודעה של פביאן סטולר, לפיה הוא שוקל להתגייר.

המגן-בלם יגיל ביטון (19) ממכבי תל אביב, שמשחק גם בנבחרת הנוער, מועמד להגיע בעונה הבאה לקבוצה. בשבועות האחרונים מתנהל מעקב צמוד אחר השחקן וייתכן שפתח תקוה תנסה לשאול אותו. שחקן אחר שמושאל ממכבי תל אביב, עמירן שקלים, אמור להיפגש בקרוב עם ההנהלה במטרה לחתום לעונה נוספת, בכפוף לשחרור ממכבי תל אביב. עדיין לא ברור האם זגורי, רועי גורדנה, רפי דהן ואלון תורג'מן המושאלים יישארו בעונה הבאה. זגורי ישוחח בימים הקרובים עם סוכנו, אבי נמני, שמעוניין שהקשר יעבוד עם מאמן התקפה במטרה להגביר את רמת הריכוז מול השער.

בנושא אחר: החלוץ מקירגיסטן, מירלאן מורזייב, הושעה הבוקר מהקבוצה לאחר שעמד בפני ועדת משמעת שכללה את המנכ"ל אפי צפריר ותומר סיני בעקבות העובדה שאיחר למשחק נגד הפועל רמת גן. כזכור, השחקן לא נכלל בסגל למשחק בגלל האיחור ועדיין לא ברור האם הוא ימשיך בעונה הבאה. השחקן חתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה בשלוש שנים נוספות.

גורם בקבוצה אמר: "מורזייב טען שהוא איחר בגלל פקקים בדרך למגרש, אבל זה לא מקובל והוא לא יהיה בסגל לשבת". מורזייב שותף העונה בחמישה משחקים בלבד ובינתיים לא הרשים את הצוות המקצועי. בנוסף, נראה כי החלוץ ייקנס. סיני עצמו אישר את הידיעה ואמר: "החלוץ עמד לוועדת משמעת, עדיין אין החלטה סופית בעניין גובה הקנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully