וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "גוטמן הביע נכונות להישאר בהפועל תל אביב"

הבעלים קיים פגישה עם המאמן והשניים דנו בעתידו של האחרון וכן בהכנות לעונה הבאה. טביב: "שחקנים תחת חוזה יישארו"

קובי אליהו

צילום וידאו: דניאל בוק
עריכת וידאו: יותם בן-דוד

אחד מבעלי הפועל תל אביב, אלי טביב, ערך היום (שלישי) פגישת עבודה עם מאמן הקבוצה אלי גוטמן, עוזרו יוסי אבוקסיס הסקאוט אסי דומב ודורון אוסידון. טביב דן עם אלי גוטמן על המשך עבודתו בקבוצה וכמו כן כל המשתתפים שוחחו על ההכנות לעונה הבאה ועל נושא החיזוק לאור גל העזיבות המתוכנן בקיץ.

"יש נכונות מצד אלי גוטמן להמשיך בקבוצה", אמר טביב בסיום הפגישה, "בסך הכל הייתה ישיבה טובה. עבדנו על ההכנה לעונה הבאה, אם בקשר למחנה אימונים ואם בנוגע לשחקני רכש. אני מאמין שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. מוני הראל כמובן יקבל דיווח מלא על מה שנאמר בפגישה. שחקנים שיש להם חוזה יישארו בקבוצה. אני רוצה להשאיר את הפועל תל אביב קבוצה חזקה שתיאבק על כל התארים".

על ההתרחקות של הפועל ממאבק האליפות אמר טביב: "בעונה שעברה היינו במצב הרבה יותר גרוע ואני מאמין שעוד אפשר לקחת אליפות גם העונה. מכבי חיפה קבוצה טובה וזה לא יהיה קל, אבל אני מאמין בשחקנים שלי. מה שקרה בשבת האחרונה קרה לקבוצות יותר גדולות מאיתנו".

הבעלים סיכם: "כמו שכבר אמרתי, אני נשאר פה לעוד הרבה שנים. כל מה שהיה כתוב בנושא הוא לא נכון. נעשו הרבה ספינים, ניסו להאשים ולהכפיש את שמי, אבל אני לא מתייחס לזה ועושה מה שטוב להפועל תל אביב". במהלך הפגישה עלו שמות מועמדים להצטרף ולחזק את הקבוצה בעונה הבאה. בין השחקנים עלו שמותיהם של עומר דמארי, טל בן חיים החלוץ, לירוי צעירי, שוער מחליף לאניימה ומגן ימני זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully