וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראלימני הקפריסאית מעוניינת בטל מעבי

הדס גרינברג

12.4.2011 / 11:02

נציגים של הקבוצה מהאי השכן התרשמו ממגן מכבי נתניה ורוצים לצרף אותו לעונה הבאה. האופציות על נחום ודג'אני ימומשו

פראלמיני הקפריסאית מעוניינת לצרף את מכבי נתניה טל מעבי לקראת העונה הבאה ואף יצרה כבר קשר עם סוכנו, גלעד קצב. נציגים של הקבוצה אף הגיעו לצפות במגן בן ה-25 במשחק הגביע של נתניה נגד הפועל פתח תקוה לפני מספר שבועות והתרשמו מיכולתו.

מאז עזיבתו של דדי בן דיין, מעבי הפך למגן השמאלי הבכיר של הקבוצה, אבל הוכיח את החשיבות שלו עוד לפני כן כשבן דיין סבל מפציעות. בנוסף לכך, מעבי יכול לשחק גם במספר עמדות בקישור. העונה הוא פתח ב-28 משחקים. יש לציין שמעבי מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית וייחשב לשחקן חופשי, מה שאומר כמובן שנתניה לא תהנה כלכלית מהמעבר האפשרי שלו לקפריסין.

מלבד מעבי גם חן עזרא ופיראס מוגרבי מחוזרים לקראת העונה הבאה. הפועל תל אביב מתעניינת בעזרא כבר תקופה ארוכה ובינואר האחרון אף פתחה במו"מ לרכישתו, אך זה לא צלח והקשר אף נפצע. מוגרבי נמצא על הכוונת של מספר קבוצות, אך מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה וקבוצה שתחליט להאיץ את המגעים, תצטרך לשלם עליו סכום גבוה.

פראלימני ידועה בזיקה שלה לכדורגל הישראלי אחרי שאלי גוטמן אימן אותה בשנים 2004-2006 וניר קלינגר עמד על הקווים שלה בעונת 2006/7. בנוסף, אבי תקווה ויניב עזרן שיחקו בעבר בקבוצה.

בנתניה מקווים שאריאס יישאר

למרות שהעונה עדיין רחוקה מסיום ונתניה נמצאת בעמדת זינוק מצוינת להגעה לפלייאוף העליון, במועדון גם עוסקים בתכנון העונה הבאה ומעוניינים לממש את האופציה על שניים מהשחקנים הבולטים של הקבוצה, קובי דג'אני וניר נחום. האחרון כבש העונה שבעה שערים והוסיף חמישה בישולים ואילו דג'אני כבש שלושה שערים ובישל אחד, וזוכה להערכה עצומה מהמאמן ראובן עטר שהפקיד את מרכז המגרש ברגליו.

במועדון גם מקווים מאוד להשאיר את השוער הבוליביאני קרלוס אריאס לעונה נוספת. אריאס אומנם הגיע לישראל בעקבות השעייה בארצו אך בכוונתו לשוב למולדתו בתום העונה. יחד עם זאת, לנתניה יש זכות להאריך את חוזהו בעונה נוספת במסגרת ההסכם בין הצדדים.

בתוך כך שחקני הקבוצה ישובו היום לאימונים לאחר יומיים של מנוחה ויחלו בהכנות למשחק נגד מכבי חיפה שייערך ביום ראשון בקופסא. בנתניה יודעים שניצחון יבטיח לקבוצה הופעה בפלייאוף העליון ושבמקרה כזה הם לא יהיו תלויים בתוצאות של הקבוצות האחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully